
حكاية في رواية 🩷🎀.. ))حالات نكت قصص دينية POV فديوهات 𝗤𝘂𝗿𝗮𝗻 الجزيرة تحفيز روايات رومانسية حب
January 26, 2025 at 08:20 PM
*⏎[ رواية احببت طفلتي💗🎀🔥 ]*
*الجزء التاني*
*إداره: حكاية في رواية*
`الفصل 6`
الفصل 7
الفصل 8
الفصل 9
الفصل 10
> تابع قناة مـا لا نــبـوح بـه⊀①❤️؍؍⤹ في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VazkYTqL2AU6fBSLrs1r
`من اجمل قنوات الوتساب لروايات ادخلوا اعملوا فولو للقناة:`
> تم مشاركة الرواية من قناة حكاية في رواية في الوتساب:
> تابع قناة حكاية في رواية 🩷🎀في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VaDlnq3D8SE0iENtWr3G
`فلسطين حكاية الأرض ونبض القلب فلسطين عربية حرة`
> تابع قناة قناة فلسطين تمضي وحدها 🇵🇸❤️🩹: https://whatsapp.com/channel/0029VauXwfu9xVJho5kKji0M
*`ثانيًا إِبعد عن البني آدمين دول خطر 😔😂🧡🧡🧡🧡🧡)".`*
تابع قناة قناة شوية'ة ونس ♥🫀في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VaudApqJpe8XUe985o41
🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
الجزء الثاني بارت 6
رحيم/ ريييييم رييييم
رحيم شال ريم بسرعه ورااح بيها علي المستشفي
حازم/ لو طانط ريم جرالها حاااجه انا مش هساامحك
مش كفااايه بابا مااات بسببك
عصمت/ اياااك حد يعرف الموضوع ده لو حد
عرف الموضوع ده هقتلك انت فاااهم ولا لأ
عصمت سابت ابنها وخرجت من البيت
وحازم كان خايف علي ريم اوي وحاسس بالذنب
من ناحيتها
في المستشفي
رحيم/ اي دكتووور بسرعه متقلقيش يااريم
مش هيحصلك حاااجه هتبقي كويسه انتي وبنتنا
الدكتور/ اي مالها مدام ريم
رحيم/ وقعت من علي السلم يادكتور وفقدت الوعي
الدكتور/ احنا هنضطر نولدها ولاده مبكره بس لازم
تختاار الجنين ولا الام
رحيم/ ريم طبعا يادكتور اهم حاجه ريم
الدكتور/ حضرو العمليااات بسرعه في حاله طارئه
عز/ ايه بارحيم الدكتور قال اي
رحيم/ الدكتور هيضطر يولدها ادعلها ياعز
عز/ متقلقش ان شآء الله هتبقي بخير متقلقش
رحيم/ يااارب يااعز يااارب
عز/ انا جايلك حالا متتحركيش من مكاانك
رحيم/ في اي ياعز في ايه
عز/ الظاهر ان رغد تعباانه اوي انا هروح اشوفها
وانت ابقي طمني علي ريم
رحيم/ ماشي طمني عليها برضو ماشي
حاازم بعيااط/ انا اسف ياعمو انا آسف
رحيم حضن حاازم جامد وقالو
متتأسفش ياحبيبي انت ملكش ذنب في كل ال حصل
ده منها لله ال كانت السبب انا مش هسيبها لازم
هاخد حقنا منها
حازم بقلق/ كنت عايز اقولك حاجه كمان ياعمو
رحيم/ قول ياحبيبي
الدكتور/ استااذ رحيم
رحيم بقلق/ ريم عامله اي يادكتور
الدكتور/ احنا اضطرينا نضحي بالجنين وللأسف
مدام ريم حصلها نزيف وفقدت
دم كتير اوي
رحيم/ ياعني هي عامله اي دلوقتي
الدكتور/ مش هقدر اقول حاجه غير لما الاربعه وعشرين
ساعه دول يعدو ادعولها
رحيم/ شكراا يادكترو
رحيم قعد علي الكرسي ودموعو خانتو وعيط
رحيم/ اللهم لا اعتراااض يااارب اللهم لا اعتراااض
بس ريم تقوملي بالسلامه ياارب انا مليش حد غيرها
يااارب تبقي بخير يااارب
فارس/ بابي انت بتعيط
رحيم/ لا ياحبيبي انا كويس متقلقش عليا. خليك انت
هنا مع حاازم وانا هجيب حااجه ورااجع
خد بالك منو ياخاازم
حازم/ ماشي ياعمو بس انت رايح فين
رحيم/ مش هبعد متقلقش هخلص اجرائات مع الدكتور وهرجع تاني
**********************
غدير/ يلا ياحاازم ريم من بدري في المستشفي
يلااااا انا قلقانه عليها اوي اوي
حازم/ متقلقيش هتبقي بخير انا بحاول اتصل برحيم
بس مش بيرد عليا خاالص
غدير/ هو في ايه ولا في اي ياخازم كفايه وعليه
صدمه موت سامح ودلوقتي الحدثه ال حصلت مع ريم
دي منها لله عصمت هي عايزه اي مننا دي عامله ذي
الحيه وسطنا كانت عايزه رحيم يطلق ريم وكانت
عايزه فارس يموت لما سابتو للعربيه تخبطوا
انا ياما قولت لريم عليها وقولتلها متسمعش كلامها
في اي حاجه من ال بتقولها لان هي عايزه تخرب البيت
بس والله لو حصلت حاجه لريم هقتلها بإيدي كلوا الا ريم
حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ياعصمت منم لله
حاازم/ بس ياغدير متعيطيش خليني اركز في السواقه
بقع
غدير/ خايفه علي ريم اوي اوي ياخازم خايفه يجرلها حاجه ولا يجري لبنتها حاجه ريم هتموت لو الجنين نزل
متعرفش هي مستنيه البنت دي بقالها قد اي
حازم/ ربنا كبير ياحبيتي ودايما بيختار الاصلح لينا
ادعي انتي بس تكون هي بخير اهم حاجه
غديير/ يااارب يااحازم يااارب
************************
عز/ ماالك يارغد
رغد/ انا تعبااانه اوي ياعز مش قاادره
عز/ طب يلا تعالي هنروح للدكتور يلا
رغد/ شكلي هولد ياعز انا حاسه
عز/ انتي لسه في السابع تولدي اي
رغد/ صدقني والله انا مش قاادره همووووت
عز/ بعد الشر عليكي ياحبيتتي
رغد/ ريم عامله ايه
عز / معرفش والله ملحقتش اعرف حاجه جتلك
علي طوول
رغد/ انا خاايفه عليها اوي اويييي
عز بقلق/ مالك ياارغد
رغد/ تعبااانه مش قااادره
رغد خلصت كلامها واغمي عليها
عز/ رغد فوقي فوووقي متقلقنيش عليكي ياحبيتي
عز شال رغد ورااح بيها علي المستشفي علي طووول
****************************
فارس/ مالك ياحازم بتعيط ليه
حازم/ مفيش يافاارس
فارس/ لا في قولي مالك
حازم/ خايف علي طانط ريم اوي اوي
فارس بعيااط/ وانا كمان خايفه علي مامي اوي ياخازم
انا بحبها اوي وخايف يحصلها حاااجه بي هي هتبقي كويسه صح
حاازم/ ان شاء الله هتبقي كويسه انا مش هسامح
نفسي لو حصلها حاااجه
فارس/ ماما هترجع معانا البيت صح ومش هتروح عند ربنا
حاازم/ ان شاء الله هترجع معانا البيت ادعي انت
بس يافاارس
فارس/ حاضر بي متعيطش
حازم / حاضر
*******************************
رحيم / انا خلصت الاجراااءاات يادكتور ممكن اخد
البنت بقه علشان ادفنها
الدكتور بحزن/ معلش يابشمهندس شد حيلك بس كلها
اعمااار والأعماار بيد الله
رحيم/ الحمدلله يادكتور المهم ريم تبقي بخير
الممرضه/ يادكتور الام ماتت وملهاااش حد خاالص
هنودي البنت دي فين
الدكتور/ معرفتووش تتعرفوا عليها خاالص ولا معاها
اي اثبااات شخصيه
الممرضه/ لا يادكتور مفيش حاجه خالص والبنت بقه
هنعمل معاها ايه
الدكتور/ هنوديها الملجأ اكييد
رحيم/ هو في اي يادكتور
الدكتور/ واحده ولدت وماتت بس البنت عايشه
ومش لاقيين اي اثباات شخصيه ليها
رحيم/ طب وهتعملوا ايه مع البنت
الدكتور/ هنضطر نوديها دار ايتاام
رحيم/ ممكن اشوفها يادكتور
الدكتور/ اكيد هاتي البنت
الممرضه خرجت وبعد مده دخلت وماسكه البنت
وادتها لرحيم
رحيم مسك البنت وحضنها جاامد وباااس راسها
الممرضه/ سبحان الله البنت كانت عماله تعيط ولما
مسكها سكتت
رحيم / الدنيا دي غريبه انا اخسر بنتي وهي تخسر اهلها
مش ده يبقي ظلم برضو يادكتور الحيااه دي غير عاادله
كل متدي للأنساان حاجه بتاااخد منو حااجاات والحيااه
خدت مني اغلي حااجه النهااارده اغلي حاجه علي قلبي
بس انا مش هقف سااكت الفرصه بتيجي مره واحده
بس يادكتور وانا هستغل الفرصه دي سامحيني ياريم
استووووب علي كده
الجزء الثاني بارت 7
عز بفرحه/ رغد ولدت وجابت بنت يارحيم انا بقيت
اب يارحيم
رحيم/ الف مبروووك ياعز تتربي في عزك ان شاء الله
عز/ ريم عملت اي
رحيم/ جابت بنت برضو بس حاله ريم لسه مستقرتش
عز/ الف مبروووك يارحيم ان شاء الله ريم هتبقي بخير
رحيم/ ان شاء الله.ادعلها انت بس ياعز
الدكتور/ ريم فاقت يابشمهندس وعيزااك
رحيم/ بجد هروحلها حالا
رحيم دخل ؤضه ريم وريم كانت تعباانه جدااا
ريم بتعب/ رر ح ي م
رحيم بحب/ متتعبيش نفسك ياحبيتي ارتااحي
ريم بتعب. / ا ل ب ن ت
رحيم/ البنت بخير ياحبيتي هي بس في الحضاانه
علشان ضعيفه شويه
ريم بفرحه/ بجد؟
رحيم/ اه والله بخير متقلقيش المهم انتي تقوملنا بالسلااامه وبعدين رغد كمان ولدت
ريم/ بجد
رحيم/ اه والله يلا بقه خليكي قويه كده علشان نرجع
بيتنا بقه
ريم / بس انا تعبانه اوي يارحيم ودايخه اوي
رحيم/ دي حاجه طبيعيه ياحبيتي انتي فقدتي دم
كتير بسبب وقوعك من علي السلم
ريم/ زقتني يارحيم زقتني
رحيم/ متتعبيش نفسك ياحبيتي انا عارف كل حاجه
حازم قالي علي كل حاجه
ريم/ عايزه اشوف قدر يارحيم
رحيم/ قدر مين
ريم/ بنتنااا انا هسميها قدر علشان هي قدري الحلو
رحيم/ صدقي حلو قدر رحيم
ريم/ نفسي اشوفها
رحيم/ حااضر هقول للممرضه تجبها
ريم/ ماشي
رحيم جااب البنت واداها لريم ال كاانت طايره من الفرحه
ريم بفرحه/ واخيراااا نورتي حيااتي يااميرتي انتي
انتي هتبقي بنتي وامي وصحبتي وحبيبتي هنعمل
كل حاجه سوااا هنبقي احلي اصحااب في الدنيااااا
يانور عيوني
رحيم/ ربنا يخليكواا لياااا ياارب
مرت ايااام وشهووور وسنين وريم بقت متعلقه بقدر
بشكل جنوني وكأنها كل حاجه في دنيتها مش بس
بنتها مرت خمسه عشر سنه وكان يوم عيد ميلاد قدر
ريم بحب/ عقبااال مليوووون سنه ياعمري
قدر / كتير مليوون يامامي
ريم بضحك / طيب عقبال مليااااار سنه
فارس/ كل سنه وانتي طيبه ياقدر
قدر حضنت فارس وقالتلوا وانت معايا يافاارس
فارس / اكيد طبعاا هبقي معاكي في كل حاجه
ريم بحب / ربنا يخليكوا لبعض ياحبايبي
حاازم/ عقبال مليون سنه ياقدر
قدر حضنت حازم وقالتلوا شكرااا يازومي
فارس بص لقدر وحازم وسابهم ومشي
قدر/ لاحظه وجايه ياحازم
قدر/ فارس فااارس فاارس استني
فارس/ نعم
قدر/ انت مشيت ليه
فارس/ عادي
قدر/ لا مش عادي انت شكلك مضايق
فارس/ بصراحه كده مش بحبك تلعبي مع حازم
وكمان تقوليلو زومي هو اسمو حازم مش زومي
قدر/ خلاص بقه يافارس متزعلش وبعدين النهارده
عيد ميلادي والمفروض مضايقنيش
فارس/ وانا ضايقتك
قدر/ ماانت لما بتضايق انا كمان بضايق
فارس بضحك/ خلاص مش مضاايق صحيح بوصي
جبتلك ايه
قدر/ اييييه
فارس فتح علبه وكان فيها سلسله فضه مكتووب عليها
قدري
قدر/ دي تحفه اوي يافاارس ربنا يخليك ليا يااارب
انا مش هشيلها من رقبتي ابداااااا ابداااااااا
فاارس/ كنت عارف انها هتعجبك
قدر/ دي احلي حاجه جتلي والنهااارده
كل ده كان تحت انظاار فاارس ال كان خايف من تعلقهم
ببعض الذياااده ده
***************************
ريم/ ياعني اي مسافرين يارغد
رغد/ عز هيمسك فروع الشركه في انجلترااا
ولازم نبقي معااه انتي عارفه انو متعلق بغزل اوي
ريم بحزن/ ياعني غدير وحازم مسافرين تركيا بقالهم
سنين ودلوقتي انتي وعز وغزل هتمشوا كماان
انتي عارفه اني مليش حد غيركوا من بعد ماما الله يرحمها
رغد/ متقلقيش ياحبيتي هنيجي علي طول
ريم/ خودي بالك من غزل طيب ده قدر لو عرفت
هتزعل اوي دي معتبراكي امها
رغد/ منا فعلاً امها انتي ناسيه اني فضلت اكتر من سنه
بربيها مع غزل
ريم/ عارفه ومش نسيالك ابدااا ال عملتيه وانا في المستشفي
رغد/ بس ياهبله دي بنت اخويا ياعني بنتي
***************************
رحيم/ فاارس تعالي ياحبيبي عايزك
فارس/ نعم يابابا
رحيم/ انا قدمتلك في مدرسه عسكريه مش انت نفسك
تبقي ضابط
فارس/ ايوه طبعااا
رحيم/ خلاص حلمك هيتحقق بس انت لازم تعيش في
المدرسه دي وهتيجي تزورنا بس في الإجازات
فاارس / ياعني ايه بس انا مش عاايز امشي انا
مش هقدر اعيش لوحدي يابابا انا مش هعرف
اعيش من غير ماما وقدر وحازم ومعتز
رحيم/ انت دلوقتي راجل ومفيش راجل بيقول كده
لازم تبقي قد المسؤليه
فارس/ ماشي يابابا عن اذنك
رحيم/ انا آسف يافارس بس انا مش عايز ال عملتوا
من خمسه عشر سنه يتكشف دلوقتي
مرت الاياااام والشهووور والسنيييييين وحاازم كان بيقرب من رحيم في كل حااجه وبقه دراعوا اليميييين
في كل حااجه وبقي من اشطر رجاال الأعمال
وفاارس بقه ضاابط ومبقاااش يشوف قدر خاالص
حتي في الإجازات بتاعتو قدر بتبقي مسافره لرغد
بس مش دايمااا الخطط بتبقي مااشيه ذي ماالانساان
عايز بببقي للقدر دايماااا رأي تاني
اللواء/ انت قدمت طلب لنقلك القاهره ؟
فارس/ ايوه يافندم
اللواء/ طلبك اتقبل ياخضره الضابط تقدر تسافر القاهره
من دلوقتي وتبدا شغل من اول الاسبوع
فارس/ متشكر جداااا يافندم
فارس ادي التحيه العسكريه وخرج
فاارس/ واخيرااا هتنقل للقاهره وهشوف قدر يااااه
بقالي كتير اوي مشوفتهااش زمانها كبرت وبقت انسه
كبيره وكمااان عيد ميلادها وبكره
****************************
ريم/ يلا ياولاد الفطااار
معتز/ صباح الخير ياقمر
ريم بضحك/ صباح النور ياسيدي
حازم بجديه/ صباح الخير ياطانط
معتز/ نفسي تقولها ماما زيي كده
حازم بزعيق/ معتز الزم حدودك معايا
ريم/ بس انتو هتتخانقوا قدامي ولا اي وبعدين ماما
اي وطانط اي قولولي ياريم انتو هتكبروني علي الفاضي
ولا اي
حازم/ قولي لبابا ان انا سبقتوا علي الشركه
ريم/ طيب كمل فطار طيب
حازم/ عندي اجتماع مهم عن أذنك
ريم/ مع السلامه ياحبيبي
معتز/ شوفي بيعاملني ازااي ياماما
ريم/ معلش وبعدين انت ال ضايقتوا الأول انت عارف
انو مش بيحب يقول لحد ياماما ليه بقه تغلس عليه
معتز/ علشان انتي تستاهلي ان يتقالك ياماما انتي ال ربتينا
ريم/ ربنا يخليكو لياااا ياحبايبي بس مش ضروري يقول
ياماما كفايه انو بيحبني وبيسمع كلامي مش ذي نااس
معتز بضحك/ طيب استأذن انا بقه
قدر/ استني ياعره علشان مش قادره اسوق النهارده
معتز/ وانتي مفكراني سواق جنابك ولا اي
قدر/ حاجه زي كده صحيح دكتور يوسف كان عايزك
معتز/ ازااي نسيت ده المفروض كنت امر علي المريض
ال عملتلو العمليه امباارح
قدر/ متخافش ياخويااا مش علشان كده انا شوفتو قبل
مروح علشان تعرف ان ورااك رجااله
معتز/ يااحلي قدر في الدنيااااا
ريم/ ارجعوا بدري بقه علشان الحفله النهارده
قدر/ هحاول يامامي
ريم/ لا لازم ترجعي بدري ده النهارده عيد ميلادك
كل سنه وانتي طيبه ياحبيتي
قدر/ وانتي طيبه يامامي
رحيم/ كل سنه وانتي طيبه يااميرتي
قدر/ وانت طيب يااحلي بابي في الدنيا
***************************
في انجلترااا
عز/ مالك يارغد
رغد/ مش عارفه بنتك مجنناني ادخل شوفها بقه
ودلعها اكتر ماهي مدلعه
عز/ اكيد هدخلها غزل ياروووح بابييييي
غزل/ ادخل
عز/ مالك ياحبيتي
غزل/ كل مابعت تصاميم للقاهره يتعدل عليها
المدير بتاعهم هناااك من ساعت مبقي يشوف التصاميم
هو مش بتعجبووووو وانت عارف مش بحب حد يعدل عليااا لما بيبعتلي تصاميم وبغير فيها وحاجه مش بيقبل
بالتغيير ولازم يطلع في غلط
عز بضحك/ ده اكييد حازم معلش ياحبيتي
غزل/ لا يابابي لاااااا انا البشمهندسه غزل عز ال كل الشركااات هنااا بتتمني اعملهم تصميم واحد يجي هو
يعدل عليا ويقولي شغلك مش عاجبني هو مين ده اصلاااا
عز/ كده كده احنا مسافرين وهتشوفي ال بيعدل عليكي
وطلعي كل الكلام ده في هو
غزل/ اكيييد مش هسكتلواااا
**************************"$
غدير/ جوااان حرااام عليكي كل الهدووم ال بتحبها دي
اي داخله عرض ازياااء ولا ايه
جوان/ اي يامامي انا مصممه اذاااياء ياعني اهم حاجه
فيا مظهري وشكلي وبعدين انا فعلاً عندي عرض اذيااء
غدير/ عرض اي انتي نسيتي ان احنا مسافرين القاهره بكره
جوان/ نووووو واااي اساافر كايروووو انا مش هقدر اسيب تركياااا خالص سافروا انتوا
غدير/ اي سافروا انتو دي رجلك علي رجلينا
جوان/ بليييز مامي قولي كلام افهموا اي رجلك في رجليكوا والكلام الغريب ده
حازم/ ايه ياجوجو مين مزعلك
جوان/ يابابي مامي بتقول نسافر كايرو وانا مش مستعده اسافر دلوقتي
حازم/ ياروحي معلش بس لازم نسافر علشان خالك رحيم
وعمتك ريم متزعلش
جوان/ ازكي بس اسبووع بس انا مش فاضيه
حازم/ مااشي
***************************
ريم/ فارس وحشني اوي بقالي خمس شهور مشفتهوش
رحيم/ مانتي بتكلميه دايمااا
ريم/ ايوه بس ده ابني وعايزااه معايا دايما
رحيم/ قرب ينزل اجازه
ريم/ لسه شهرين
فاارس/ اعتبري الشهرين عدووووو
ريم بفرحه/ فااارس حبيبي وحشتني اوييييي يانور عيوني
فارس/ وانتي كمان وحشتنين اوي وبابا وحشني وقدر وكلكوا
رحيم/ جيت بدري ياعني في حاجه ولا اي
فارس بفرحه/ انا اتنقلت القااهره من النهارده مفيش
سفر تاني
رحيم بصدمه/-----------
استووووب علي كده
> تابع قناة مـا لا نــبـوح بـه⊀①❤️؍؍⤹ في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VazkYTqL2AU6fBSLrs1r
`من اجمل قنوات الوتساب لروايات ادخلوا اعملوا فولو للقناة:`
> تم مشاركة الرواية من قناة حكاية في رواية في الوتساب:
> تابع قناة حكاية في رواية 🩷🎀في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VaDlnq3D8SE0iENtWr3G
`فلسطين حكاية الأرض ونبض القلب فلسطين عربية حرة`
> تابع قناة قناة فلسطين تمضي وحدها 🇵🇸❤️🩹: https://whatsapp.com/channel/0029VauXwfu9xVJho5kKji0M
*`ثانيًا إِبعد عن البني آدمين دول خطر 😔😂🧡🧡🧡🧡🧡)".`*
تابع قناة قناة شوية'ة ونس ♥🫀في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VaudApqJpe8XUe985o41
الجزء الثاني بارت 8
ريم بفرحه/ بجد ياحبييبي الحمدلله انا كنت زهقت
من سفرك ده
فارس/ اه اومال فين قدر في الجامعه؟
ريم/ لا
فارس/ اااه صحيح دي قالتلي انها بتنزل تدريب علشان
اخر سنه ليها انا هروحلها
ريم/ طيب استني استريح
فارس/ لا هروحلها وحشتني بنت الايه دي
سلاااام
فاارس مشي ورحيم كان تاايه خالص مش عارف يعمل
اي
ريم/ رحيم مالك
رحيم/ مفيش ياحبيتي مبسووط علشان فارس اتنقل
هناااا
ريم/ والله احلي خبر سمعتو النهارده صحيح مقولتلقش
مش غدير راحعه القاهره هي وجوان
رحيم/ بجد اخيرااا بقه ورغد وعز راجعين برضو
ريم/ أخيرا هنرجع نتجمع تاني
رحيم/ اه الحمدلله
***************************
قدر/ انا قستلو درجه الحراره مضبوطه وكل حاجه تمام
يادكتور من رأيي يخرج بقه ملهاش لزوم القاعده
لو كان في مضاعافات كانت حصلت خلال اليومين دول
يوسف/ ساعات بنسي انك لسه دكتوره تحت التمرين
بس هتبقي شاااطره جدااا صدقيني
قدر/ ميرسي يادكتور يوسف
يوسف/ تحبي تدخلي معايا العمليه دي يادكتوره
فاارس/ قدر بقتخ دكتووور
قدر بصرييخ/ فااااااارس وحشتننييييييي
قدر حضنت فارس جامد. فارس حضنها وشالهاااا
جامد
فارس/ اي الحلاوه دي يابت ده كل ماتكبر تحلاااا
بقه
قدر/ عيووونك الحلوييين يافوفي
فارس/اي فوفي دي معاكي النقيب فاارس ياانسه
قدر/ صح صح نسيت اعرفك
ده دكتور يوسف المسؤول عن التمرين بتاعي هنا
وده فاارس اخويااااا
يوسف/ تشرفنا ياحضره الضابط
فارس/ الشرف ليا يادكتور
يوسف/ شكلك كده مش هتدخلي معايا العمليات
قدر/ انا اسفه يادكتور بس مش قادره اسيب فارس
يوسف/ طيب عن اذنكم
قدر/ وحشتني وحشتني وحشتني بجد
فاارس/ وانتي ياقدر وحشتيني اوي اوي
قدر/ احكيلي كل حاجه عملتها بالتفصيل وناوي تقعد
هنا قد اي اوعي تكون هترجع بسرعه
فاارس/ اهدي عليا طيب غلشان اعرف ارد عليكي
أولا انا خلاص اتنقلت القاااهره
قدر بفرحه/ يااحلي خبر سمعتوووو في حياااتي
فاارس/ انتي احكيلي كل حاجه حصلت بسرعه
قدر/ زي ماانت شايف متمرمطه في المستشفي وشغاله
خدامه عند ميزو باشا علشان اخلص سنين الكليه دي علي خير
فارس / اي ميزو دي أسمو معتز
قدر بضحك/ لسه ذي ماانت متغيرتش اوكي خدامه
عند الدكتور معتز
فارس/ ورافعه راسنا بقه ولا
قدر/ تحب تشوف بنفسك
فاارس بضحك/ انتي قولتيلي انتي تخصص ايه
قدر/ جرااحه وقلب
فارس/ لا انا اتاكدت انك رافعه راسناااا كلناااا
قدر / همووووت من الضحك حرااااام عليك
فاارس/ تعالي نروح نتغدي اصل همووت من الجوع
قدر/ يلا بينااا
****************************
حازم بغضب/ ياعني اي مبعتتش التصاميم
- والله يابشمهندس مبعتتش حاجه وبعت ايميل
برسااله لحضرتك
حازم/ وفين الماسدج دي
- علي مكتب حضرتك يافندم
حازم/ ماشب انفضل شوف شغلك انت
حازم راح ناحيه مكتبو وفتح اللاب توب بتاعو وفتح
الايميل ال جااي من انجلترا
( بشمهندس حازم نظرااا ان كل التصاميم مش بتعجبك
فانا قررت مش هبعت تصاميم تاني اعمل التصاميم بنفسك بقه لان تصاميمي لاما تتنفذ ذي ماهي لاما متتعملش وجووود لاااك يابشمهندس
بشمهندسه / غزل عز)
حاازم بغضب/ دي بتهزر هو لعب عيااال ده ولا ايه
دي اكيد اتجننت ازااي تعمل كده معاياااا
رحيم/ مالك ياحازم متعصب ليه
حازم/ اتفضل البشمهندسه ال ؤنكل عز ممسكها الفرع
هنااك بتلعب معايا بتقولي مش هبعتلك تصاميم
وبعتالي ايميل بكده احنا فاضيين بقه للعب العياال
ده انا لازم اتواصل مع ؤنكل عز ويشوف حل مع دلع
بنتو ده
رحيم/ اهدي بس ياحبيبي كده كده عز جااي القاههره بكره
حازم / دي بتدلع يابابا عمو عز يقعدها ونشوف مهندس مكانها
رحيم/ ياحازم انت عارف ان هي شاطره والشركه ال كانت شغاله معاها مكنتش عايزه تسيبها
انت بصراحه ال بتتلكك لها
حازم/ انا بتلكك
رحيم/ الصراحه اااه اهدي كده وبعدين بكره تيجي
وتتفاهموا سوا كده
حازم/ ماشي ال حضرتك عايزو عن أذنك
رحيم/ رايح فين
حازم/ رايح الموقع علشان اشوف العمال هناك
رحيم/ يابني ادي لنفسك وقت شويه مش الوقت كلوا
شغل شغل كده
حازم/ انا مرتااح كده يابابا
رحيم/ ماشي اهم حاجه رحتك ياحازم
***************************"*
غدير / ريييييييم
ريم/ يااااه اخيرااااا وجيتي وحشتينييييييي اوي اوي
اوي كل ده ياغدير عشر سنين مشوفكيش خاالص كده
غدير/ اديني جيت اهو
ريم/ اوماال فين جوجو عروسه ابني
غدير بضحك/ والنبي اسكتي اصل البنت دي مجنناني
ريم/ ليه بس
غدير/ مجنونه مجننونه مجنونه بالميك اب والتصوير
والفاشون وكل حااجه مش عارفه طالعه لمين
ريم/ قدر مجنوونه بالتصوير برضو كل حاجه تصوير د
تصوير
غدير/ المهم الولاااد عاملين ايه
ريم/ يابنتي انا وشعري شاااب معاهم كل مابيكبروا
بيتجننوا اكتر وخصوصا قدر وميزو
غدير/ حتي بعد مابقوا دكاتره وواعيين
ريم/ واعين اي انا مش فاهمه الاتنين دول ازاااي
بقوا دكاتره والله دول مجانين علي الاخر
وعاملين ذي ناقر ونقير وحازم هادي جداا زي
ماانتي عارفه وفارس بقه نقيب واخيراااا وجه يعيش
معانا
غدير/ ماشاءالله ربنا يباركلك فيهم ياارب العمر جري
اوي ياريم مكنتش متخيله ان العمر هيعدي في لاحظه
كده
ريم بضحك/ فاكره كونا بنقعد في نفس المكان ده
ونزاكر الأمتحانات وتقعدي تعمليلي خطط علشان
رحيمح فااكره
غدير/ يااااه كانت ايااام بس متتنسيش الصراااحه
ريم/ اه والله يابنتي ليت الزمان يعوود يوماااا
غدير/ صحيح مفيش اخبار عن عصمت
ريم/ من ساعت مسابت البيت مظهرتش تاني خاالص
ولا حتي بتسأل علي حازم ومعتز بس أصلا حازم مش بيطيق يسمع اسمها وبسببها متعقد
غدير/ ربنا ينتقم منها ياارب
جوان / مااااامي
غدير / اهي جت بلائي الازرق جت
جوان/ مامي انتي فين
غدير / انا اهو تعالي
ريم /جووجووو حبيبت قلبي عامله ايه
جوان/ وحشااني جداا ياطانط فين قدر
ريم بضحك / في المستشفي وجاايه اي الحلاوه
دي ياجوجو واي الشياااكه دي ياجوجو
جوان / ميرسي ياطانط قولي لمامي بقه انها شياكه
علشان بتقولي دايمااا اي ال
قرف ده
ريم / لا لا ملكييش حق ياغدير لا
معتز/ ريييم انتي فييين يااريم
ريم. / انا هنا يامتربي يامؤدب يالي مشرفني قداام النااس
معتز/ اوووه مخدتش بالي ان عندنا ضيووف
مين القمر
غدير / دي جواان ياميزووو
معتز / طانط غدير يااا ليكي واحشه والله وجواان
ايه معرفتكيش والله
جواان / وانا معرفتكش ياميزووو
معتز/ ياجمااعه اقسم بالله بقيت دكتوور اي ميزووو
دي
جوان/ طيب تعالي يادكتور خرجني شويه علشان
عايزه اشوف كايرو
معتز / مابلااااش خليكي هنا احسن
جوان / يلا بقه وبعدين علشان اصورك زي مامتفقين
معتز / انتي لسه فاكره
جوان/ عيب عليك يلت بينا
*****************************
غزل/ واخيرااا جيتلك يابشمهندس اما اشوف بقه انا ولا هو
حازم/ هنضطر نستني عقبال ماالتصاميم توصل
- بس كده هنتأخر
حازم/ مضطرين نستني علشان الغبيه ال هناااك بتلعب
ومش مقدره الموقف
غزل/ احم
حازم/ افندم مين حضرتك
غزل بغيظ / مع حضرتك الغبيه ال بتلعب هناك ومش مقدره الموقف
استوووب على كده
الجزء الثاني بارت 9
حازم/ انتي بقه ال مش راضيه تبعتي التصاميم
غزل / اي انتي دي اسمي البشمهندسه غزل
حازم بتريقه/ طيي يابشمهندسه غزل ممكن
تخلصينا علشان نشوف شغلنا علشان اخنا مش هنلعب
غزل/وانا مش بلعب انت ال بتفضل تغير تصاميم ال انا ببعتها ودي اسمها قله تقدير
حازم/ مش بيعجبني التصاميم بتاعتك
غزل/ ده علشان مش فاهمهم بس ماانت لو فهت
مش هتقول كده
حازم/ قصدك ان انا مبفهمش
غزل/ انت ال قولت مش انااا
حازم/ التصميم لوو مجهزش في ظرف يومين
انا هعين مهندس مكانك
غزل/ انا مش شغاله عندك علشان تكلمني بالاسلوب
ده وبعدين انا شغاله في شركه بابي ال هي شريكه
مع شركه ؤنكل رحيم
حازم/ نفسي افهم انهي واسطه ال عينتك
غزل / نفس الواسطه ال عينتك
حازم/ الزمي حدودك في الكلام معايا احسنلك
غزل / ولو ملزمتش حدودي اي هتضربني ولا اي
حازم/ انتي ازااي بتتكلمي معايا وكده أصلا
غزل/, وانت ازااي تشتمني اصلا وتقول عليا
غبيه
حازم/ علشان انتي فعلاً غبيه
غزل/ وانت قليل الزوق اوي
حازم/ وانتي متربتيش
غزل/ متربيه احسن منك ياعديم الزووق
رحيم/ انتو بتتخانقوا تعالوا ورايا علي المكتب
فوراا انتو الاتنين
حازم/ ياباابا
رحيم بحزم/ ولا كلمه قولت ورايا
*************************
جوان/ كاايرووو اتغيرت اوي اوي
معتز/ اكيييد مانتي بقالك يجي ١٥ سنه مجتيش
جوان/ كتير اوي صدق
معتز/ اكيد كتير هترجعوا تركيا تاني ولا هتستقروا هنا
جوان/ معرفش بس انا نووو وااي استقر هنا انا حيااتي
في تركياا وشغلي هناااك مقدرش اسيب هناااك
خاالص خاالص
معتز/ متحسسنيش انك بتشتغلي وزيره صحه هنااك
ده انتي حتت خيااطه ولا راحت ولا جت
جووان بغيظ/ حتت خيااطه ماانت مبتفهمش اصلا
انت ليك الشرف انك قاعد مع اشهر مصممه اذيااء
في تركياا ياحتت تمرجي انت ولا روحت ولا جيت
معتز/ بعد سبع سنين طب تمرجي منك لله
جوان/ الله يسامحك يااستاذ مشرط
معتز بضحك/ ماشي يأستاذه ابره وخيط
جووان/ يابني اقعد ساكت بقه علشان انت مش مقدر
حجم الجوهره ال انت قااعد معاها
معتز/ المهم شغلك ماشي ازااي
جوان/ تمام محكتلكش علي ال حصل في اخر عرض اذيااء
معتز/ احكي نيلتي ايه احكي
جوان بضحك/ كنت بضيق فستاان العرض وفجأه
وقع عليه الحبر وكان فاضل علي العرض ربع وساعه
متخيل ساعتها كنت هموووت من القهره
معتز/ وعملتي ايه بس انتي ال كسبتي في المسابقه دي
عديتي منها ازاااي
جوان/ هنا يجي الفن بقه اسمع واتعلم مسكت بقيت
الحبر ودلقتوا علي الفستان بشكل عشوائي كده وبقه
شكل الفستاا احلي من الاول وفوزت يوميها و
واسم جوااان حاازم نور صالاااات العرض كلها
معتز/ عااااش يابطلللل عااااش دماااغ شغاله مش بتناام
صح
جوان/ مفيش داعي للتصفيق
معتز/ صحيح مفيش وحد كده ولا كده في حيااتك
جوان/ فضولي اوي بس لا
معتز/ يابنتي احنا بيست فريند ولازم اطمن عليكي
برضوووو
جوااان/ بيست منيل بستين نيله والله
معتز/ انتي تطولي تبقي البيست بتاعتي
جوان/ اطول ونص ياعمري
معتز/ انتي قلبتي كده ليه يابنتي
جوان/ كيفي كده
****************************
قدر/ بس يسيدي دي كل حاجه عملتها بالتفصيل الممل
فاارس/ واي كمااان
قدر/ انت مبتزهقش من كلامي ده انا بصدع من نفسي
فاارس/ اكيد لا انا بحب اسمعك وانتي بتتكلمي
وبعدين لو مش انا اسمعك مين يسمعك
قدر/ حبيبي انت والله متعرفش الايااام من غيرك
كانت بتمشي ازاااي اليوووم ممل بشكل غير عادي
بس اهو خلااااص انت رجعت وكل حاجه هترجع
لأصلها تاني
فاارس/ صح وانتو والله كنتوا واحشني اوي اوي
ومصدقت طلب نقلي القاهره اتقبل
قدر/ يالهوي يافارس الكلام خدنااا خاالص نسيت
الحفله ال عملاها مامي علشان عيد ميلادي
فاارس/ طيب يلا هنوصل علي المعاد متخافيش
قدر/ ياريت يلااا
***************************
رحيم/ حلو اوي ال كنتو عاملينو في الموقع ده
غزل/ ياؤنكل هو السبب قالي انتي متربتيش يرضيك كده
حازم/ مانتي قولتيلي ياعديم الزوق
رحيم/ بس انتو الاتنين انتو صغيرين ده الاطفال مبتعملش كده اتفضلوا اعتزوا لبعض
حازم/ بس انا مغلطش ومش هعتزر
غزل/ وانا كمان مش هعتزر
رحيم/ وانا قولت كلمه ليكو انتو الاتنين تتنفذ
غزل بتمثيل/ ياؤنكل ده اهاني جاامد قدام كل
العمال وانا مرضتش اتكلم غير لما تمادي خاالص
رحيم/ اتفضل اعتزر حالا يابشمهندس
حازم/ سوري
غزل قامت حضنت رحيم وبصت لحازم بانتصاار وضحكت وخرجت
حاازم/ شوفتها بصتلي ازااي وكمان خلتني اعتزرلها
لي بس
رحيم/ انت اهنتها ياخازم
حازم/ انت بتاكل من الكلام ده ددي دموع تماسيح
متصدقهاش
رحيم/ بس يابني بقه دي كانت هتعيط
حازم/ ماشي عن اذنك بقه
حازم خرج وعفاريت الدنيا كلها بتتنطط قداموا
غزل/ بشمهندس بشمهندس
حازم/ اي عايزه اي
غزل/ وطي صوتك علشان مقولش عليك خارج
تزعقلي واخلي ؤنكل يعاقبك ذي مخليتوا يخليك
تعتزرلي كده خد بالك بقه
حاازم/ انا همشي علشان مرتكبش جريمه دلوقتي
غزل/ برااحه علي نفسك ليطقلك عرق
حاازم بزغييق/ غووري من وشييي
غزل جريت بسرعه وسابت حازم واقف شايط
بسببها
************************
ريم/ عقبال مليووون سنه ياعمري انتي والسنه الجاايه
اشووفك احلي عرووسه ان شاء الله
قدر/ ايه ده زهقتو مني بسرعه وكده انا هفضل
معاكووو علي طووول
جوان/ عقباال المليوون ياكوكو عقباال المليوون يازوزو
قدر/ قلبي ياحوجوووو والله
غزل/ حبعمري انتي ياجوجو
قدر/ عقباال مليوون سنه ياتوأمي
غزل/ مليااار ملياارين تلاته اربعه
قدر/ امييين
حازم/ كل سنه وانتي طيبه ياقدر
قدر/ وانت طيب يازومي
حازم بضحك/ مش قولنا بلاش زومي. دي
قدر/ مش قادره مقولهاااش
غزل بضحك/ مفيش كل سنه وانتي طيبه لبنت عمتك
الصغيره
حازم / كل سنه وانتي طيبه
غزل/ لي بتقولها من غير نفس كده هو انا هاخد السنين
دي منك ولا اي
حازم في سرو/ ياشيخه ربنا يقصر عمرك ولساانك الطويل ده
غزل بهمس/ هيديني العمر الطويييل وهيطول في لسااني
يابشمهندس
حازم بصلها بستغرااب ومرضش
غزل بغمز/ انتبه بقرأ الافكاار
معتز يلا جمااعه نرقص كلنااا سوااا يلااا
معتز شغل اغااني وجت اغنيه رومانسيه وجه يمسك ايد قدر علشان يرقص معاها بس فاارس شدها منو
معتز/ اي ياعديم النظر هرقص معاها
فارس/ اختي وهترقص معايا اي الغلاسه دي
معتز/ ماش يابجح
معتز/ مضطر ارقص معاكي ياجوجو
جوان/ هتدفع كام وترقص
معتز/ تعالي بس قبل مالاغنيه ماتخلص
فاارس/ قدر كام مره قولتلك متقوليش لحازم زومي دي
قدر/ والله بنسي خلاص اوعدك مش هقول حاجه تاني
فاارس/ وكونتي هترقصي مع معتز
قدر/ عادي مهو ابن عمنا
فارس/ ولو مترقصيش معاه تاني
قدر/ اوامرك تنفذ ياحضره الضابط بس انت معايدتنيش في عيد ميلادي
فارس/ عقباال مليوون سنه ياقدري
قدر/ ونكون مع بعض يافارس
استوووب على كده
`من اجمل قنوات الوتساب لروايات ادخلوا اعملوا فولو للقناة:`
> تم مشاركة الرواية من قناة حكاية في رواية في الوتساب: تابع قناة حكاية في رواية 🩷🎀في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VaDlnq3D8SE0iENtWr3G
`فلسطين حكاية الأرض ونبض القلب فلسطين عربية حرة`
> تابع قناة قناة فلسطين تمضي وحدها 🇵🇸❤️🩹: https://whatsapp.com/channel/0029VauXwfu9xVJho5kKji0M
*`ثانيًا إِبعد عن البني آدمين دول خطر 😔😂🧡🧡🧡🧡🧡)".`*
تابع قناة قناة شوية'ة ونس ♥🫀في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VaudApqJpe8XUe985o41
الجزء الثاني بارت 10
غزل/ اي رأيك ياقدر تيجي معانا شرم
قدر/ انتي راحه علشان شغلك انا أعمل ايه
جوان/ اي ياكوكو هي هتبقي في الشغل علي
طول ياعني مااكيد هتبقي فاضيه شويه
غزل/ صح ياجوجو هااا قولتي اي
قدر/ خلاص هقول لمامي وهشوف رأيها
غزل/ اكيد هتوافف قوللها بقه
قدر/ ماشي هروح اقولها
قدر راحت تقول لريم بس فارس وقفها
فارس/ مالك بتفكري في اي
قدر/ اصل غزل وجوان عايزيني اسافر معاهم شرم
فارس/ دي فكره حلوه اوي تعالي نرووح وانا كمان هروح بقالنا كتير اوي مخرجناااش مع بعض
قدر/ اوكي هقول لمامي
فارس/ اوكي وانت هقول لبابا
معتز/ انتو رايحين فين كده
قدر/ شرم ياميزووو
معتز/ من غيري ياواطيه
قدر/ من غيرك ازااي احنا لسه فيها جهز شنطك يلا
معتز/ ثواني وهبقي قدامك
حازم/ انتو رايحين فين
قدر/ شرم معاكو
حازم / بس احنا رايحين نشتغل
غزل/ ياعم هو انت ولا بترحم ولا بتسيب
رحمه ربنا تنزل وبعدين هما مش اطفاال اصلا
يسافروا براحتهم
حازم/ انت نفسي افهم اي ال دخلك انتي
قدر/ بصراحه هي معاها حق ياحازم احنا مسافرين
اسبوع وراجعين واحنا مش صغيرين ياعني ولا هتاخد وبالك مننا ولا حاجه واحنا هنروح الفندق كأي نزلاء
رايحين يقضوا الويك اند بتاعهم
فارس/ ولو مش عايز الفندق ال هتكون في ممكن نروح
اي فندق تاني عادي مفيش اكتر من الفنادق هناك
حازم / الموضوع مش في الفندق يافارس بس
خلاص خلاص يلا بينا فارس وقدر في عربيه فارس
وجوان ومعتز في العربيه بتاعت معتز
يلا بينا
غزل/ والله قليل الزوق اوي اي ده
حازم/ هضطر اخدك معايا علشان في حاحات مهمه
لازم نراجعها في الطريق
غزل/ والله كتر الف خيرك اي الزوق والكرم ده
حازم/ دقيقه وتبقي ورايا
غزل/ انتو مستحملين الجبله ده ازااي ده انساان
لا يطااق بجد
*******************************
فاارس/ يلااا ياشبااااب انطلقواااا طبعاً معادا غزل وحازم
غزل// هخلص الميتنج وهاجي ورااكوااا جري
متعملووش حاجه من غيرييي
فاارس/ وانتي مفكرااه هيسيبك ده انتي غلباانه اوي
غزل/ طيب يلا عن اذنكم بقه
فارس/ يلا بينااا ياقدر نبدأ رحلتنااا بقه
فاارس خد قدر وفضلوا يلفوا شرم كلهااا
فارس / مبسووطه ياقدر
قدر/ مبسووطه دي كلمه قليله أصلا تعرف
انا لازم لما اتجوز اتجوز حد ذيك بالضبط كده
معأني عارفه اني مش هلاقي
فارس / وتتجوزي. وتسبيني أصلا مش هسيبك تتجوزي
وهتفضلي عايشه معانا كده علي طول
قدر/ يااريت والله وال اتجوزا بياخدوو ايه
فاارس/ عايزه أسألك سؤال
قدر/ أسأل
فارس/ احنا اصحااب واخوات قبل اي حاجه
فلازم نفتح قلبنا لبعض
قدر/ اااه صح
فارس/ حبيبتي قبل كده
قدر / لأ محبتش حد مفيش حد شدني ولا شد
تفكيري دايما انت ال شاغل تفكيري بهتمامك بيااا
فانا علشان احب لازم اقابل حد يهتم بيا اكتر منك
واعتقد ان ده مش هيحصل علشان محدش بيهتم
بيا اكتر منك
فاارس حضن قدر جاامد وكان مبسوووط جدااا
ان مفيش حد في حيااتها مفيش حد بيشاركوا
قدر
قدر/ وانت يافارس
فارس / وأنا اي
قدر/ مفيش بنت كده ولا بنت كده
فارس/ قدر انا كنت بخدم في سينا ياعني مش بشوف
غير رمل بس
قدر/ احسن
فاارس/ احنا لو مش اخواات هنبقي ايه
قدر / انت لو مش اخويااا تبقي جوزي وش
فاارس بضحك/ وش كده
قدر/ اه والله ومش هسيبك لحد ابداااااا
ومش هخليك تشووف غيري بس ياخسااره الحلو
مبيكملش للأسف اخويااااا
فارس/ اي للأسف دي
قدر// ده من حسن حظي انك في حيااتي يائلبي
فارس/ ماشي يادكتوره الجلب انتي
*****************************
حازم/ العملاء وصلوا
غزل/ اكيد وصلوا ياعني
حازم/ مش بسألك انتي وبعدين ياريت تبطلي
تجادليني في الكلام جوا ومتنسيش ان احنا تيم واحد
غزل/ والله لو احترمتني مش هفتح بوئي
حازم// لو انتي سكتي اكييد هحترمك
غزل/ اوكي اعتبر ده ديل بينا؟
حازم/ يلا بينا
جنون/ هااي مستر حاازم
حازم/ اهلا مستر جوون
جون/ مش معقول بشمهندسه غزل صدفه سعيده
غزل/ أهلا وسهلاً بحضرتك في مصر مستر جون
جون/ هي دي الشركه ال سبتينا علشانها والله
شركتكم محظوظه بالبشمهندسه
حازم/ اكيييد وبعدين البشمهندسه شريكه في الشركه دي
جون/ انا سعيد بالشراكه ال بينااا
حازم/ وشركتنا كمان سعيده بالشراكة دي
جون/ هنعرض عليكم خطتننا قبل مانمضي العقود
علشان يبقي شغلنا واضح
حازم/ اكيد اتفضل
بدأ جون يعرض خطتوا في الشغل وازااي هيشتغل
الفتره الجاايه
جون/ انتهيت
حازم/ بشمهندسه غزل هتعرض دلوقتي التصاميم بتاعتنا
وان شاء الله تعجبكم
غزل بصدمه/ انا
حازم/ ايوه اتفضلي يابشمهندسه
غزل قامت شرحت كل حاجه بشكل ممتاز جدااا
ولأول مره حازم يعترف ان هي ممتازه جدااا في
شغلها
جون/ احنا عاملين حفله بليل بمناسبه توقيه الشراكه
بتمني انكو تحضروا الحفله دي
حازم/ بشمهندسه عندك مانع من حضور الحفله ولا
غزل/ لا معنديش ان شاء الله نحضر
حازم مشي مع جوون وساب غزل
غزل »»»
ازااي مخدتش بالي من شخصيه حازم دي انا افتكرت
ان هو شخصيه متحكمه ومش بيهموا غير نفسو بس
لكن النهارده قدرني واحترمني وخلاني انا ال اقدم
العرض معأن المفروض هو ال يقدموا وكمان قال لمستر
جون ان انااا شريكه في الشركه دي انا أسفه وياحازم
اني ظلمتك بتفكيري بس فعلاً بابي كان عندو حق
وانك انساان كويس جداااا
*****************************
جوان/ معتز فاكر لما سالتني في حد في حياتك وانا قولت لأ
معتز/ اه
جوان/ انا كنت بكدب انا في حد في حيااتي في حد
دايماا مطير النوم من عيني حتي لما بنام مش بيسيب
احلامي بحس نفسي ناقصه من غيرووو بحس
ان لما يتكلم معاااه اني مرتااحع اوي ببقي عايزااه
جنبي علي طول نهاري بيبقي ناقص لو متكلمنااش
بحس بوجع في قلبي لما اعرف انو بس بيكلم بنت تاانيه
دايما شاغل تفكيري كل يوم بتمني نعيش انا وهو سوااا
لاخر العمر
معتز/ يخربيتك انتي وقعتي في الحب
جوان/ لو ده أسمو حب فانا عشقت مش حبيت
الحب ده قاادر يخليك اسعد انساان في الدنيااا
بمجرد انك تشوف ال قدامك ده بيضحك وقادر يخليك
اتعس واحد في الدنيااا برضو لما تتكوي بناار الغيره
معتز/ انا كمان عايز اقولك حاجه
جوان/ قوول
معتز/ انا كمان بحب
جوان بفرحه/ بجد قول مين
معتز/ هقولك بس متقوليش لحد
جوان/ اكيد مش هقول لحد قول بقه
معتز/ انا بحب قدر
استوووب على كده
هاي يابنااات بتمني
❤️
💚
💙
🧡
🩵
👍
🖤
🙏
💛
😮
1.1K