⤸عـالم الࢪوايـات ↻“.
⤸عـالم الࢪوايـات ↻“.
January 25, 2025 at 06:46 PM
https://whatsapp.com/channel/0029VajgYJK84OmDbSMdP12g " روايه" "النور الحازم "💖💖💖💖💖💖💖💖 ارجوك ي فندم اسمعني انا بس كنت عاوزه افهمك الل حصل.. قطع كلامها وهو بيقول.. انا مش عاوز اسمع حاجه منك واحمدي ربك إن اصلا اكتفيت انك تسيبي الشغل لو عليا كنت اتصرفت تصرف ميعجبكيش نهائي .. يلا لمي حاجتك من المكتب وبقا ابعتي ورقة الاستقاله بتعتك عل مكتبي ومشي من غير م يسمع ايي رد ليها.. _بقا انا اطلع حراميه ف الاخر ي استاذ رامي لا كمان مش عاوز تسمعني ماشي م انا ديما كدا بختي مايل ف الدنيا لي ياربي كدا بس ... وبعد دقايق كانت لمت حاجتها وطالعه من المكتب _استني ي نور.... _عاوزه مني ايي يا ريهام؟ _ استنى بس انتِ رحا فين عل كدا؟ _ رحا منين م ريحا عاوزه مني ايي مش هو طردني خلاص بقا انا اصلا كنت عاوزه امشي _ يابنتي اهدي كدا طاب انتِ مروحه ؟ _ايوا _طاب استني هجي اوصلك واقعد معاكي شويه _لالا معلش ي ريهام محتاجه اقعد لوحدي معلش خليها يوم تاني صدقيني تعبانه وعاوزه ارتاح _ خلاص ي حببتي روحي ولما توصلي طمنيني _ حاضر يلا سلام _سلام نور كانت وصلت عند البيت وطلعت .. _السلام عليكم ي اهل البيت.. _حمدلله عل السلامه ي حببتي يلا تعالي اقعدي عشان اجيبلك الاكل _لا ي ماما تسلمي ي حببتي انا بس عاوزه اريح شويه عشان تعبانه _طاب كلي حت اي حاجه _لالا بجد عاوزه انام _طاب عل راحتك!! (مامتها ف سرها مالك بس يابنتي شكلك مش م ريحني) نور كانت دخلت اوضتها وكانت خلاص هتنام بس افتكرت الل حصل بعد م نزلت من الشغل.. فلاش باك.. ياربي هعمل اي ف الحاجات دي ولو روحت امي هتزعل لو عرفت اني سبت الشغل اعمل ايي.. خلاص عرفت هعمل ايي انا هوديهم عند عم محمد وصلت عند عم محمد كان قرب بيتهم بحاجه بسيطه _ عم محمد أبوا الرجوله عامل اي بس ي عم الحاج انت . _ نور هتفضلي بكاشه كدا ينتي لحد امتا _ انا يعم محمد دانا بس بدلعك ي عجوز قلي بس انت عامل ايي _ عارف ي بنت الغالي انا الحمدلله كويس طمنيني بس انتي عامله ايي واي البتاع الل ف ايدك دي؟؟ _ دي دي بص انا هصارحك بس م تقول لأمي ي عم محمد _قولي بس قلقتيني ي بنتي اي في _ هقولك.... _ طاب هتعملي ايي _مفيش هسيب دي عندك لحد ما ألقى شغل _ ربنا يرضيكي ي بنتي ويوقفلك ولاد الحلال ويحفظك انتِ واخوكي و والدتك باك.. صحت نور عل صوت مامتها الل بتزعق طلعت تشوف في ايي _ نور في ايي مالكم _ اسألي اخوكي الل مش بيهتم بحد ولا عامل حساب لحد اصلا _في اي ي يوسف؟ _ ي نور بقولها هاكل من الاكل داا تقولي بتاع اختك قلتلها ماشي وعملت اكل لنفسي بقولها هاتي فلوس نازل تقولي لا مش معايا _ي خويا اديك فلوس لي هو انت نافع ف حاجه انت حت مش عاوز تنزل تشتغل ولا حت قطعت كلامها نور وهي بتقول _ ماما خلاص خلاص انا هتكلم معاها مفيش داعي للكلام داا كانت نور بتاخد يوسف ودخلوا الاوضه بتاعتها _ والله انا بحول انزل اشتغل بس محدش قابل لأن بيقولولي لزم حد يكون ضمنك _ يوسف خلاص انت عارف ماما يعني اهدا بقا وفكك _ بس انا زهقت كل يوم تسمعني كلام انا انسان وبحس برضوا _عارفه بس خلاص اهدا بقا قلي بس كنت عاوز فلوس كان يوسف بصلها وقلها "لالا انا مش عاوز انا هنزل عل كدا" _قول بس أنجز _ لا ي حببتي بس قليلي مالك؟ _مليش ي حبيبي انا كويسه أهم حاجة انكم تكونوا بخير يوسف قام وباس عل رأسها وقلها "" انا عارف ان في حاجه معاكي بس انا هأجل الكلام دلوقتي ولما ارجع هنتكلم " بصتلوا وابتسمت وهزت رأسها بماشي يوسف سبها ونزل وهي كانت بطفي النور وهتنام... "" اليوم الثاني "" نور قامت لقت مامتها محاضره الاكل وبتقول يلا ي حبببتي نور قعدت أكلت وكانت لابسه ونزلت كأنها رح الشغل _ معلش ي نور يلا انزلي دوري عل شغل عشان متنفعي عاطله كداا يلا انتي قدها.. نور وهي نزله وبتعدي الطريق كانت عربيه هتخبطها _نور صرخت جامد......
❤️ 👍 7

Comments