حـڪايـه فـي ࢪوايـه📓🖤🥂 || روايات متنوعه حب حزن اكشن كوميدي صعيدي خيالي واقعي  قصص صوتيه  قران
حـڪايـه فـي ࢪوايـه📓🖤🥂 || روايات متنوعه حب حزن اكشن كوميدي صعيدي خيالي واقعي قصص صوتيه قران
February 10, 2025 at 11:41 AM
*-ࢪوايـه متمردتى الصعيديه↻≯🍒⸙•♡»»))* ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​ *تابع قناة ‏ حـڪايـه فـي ࢪوايـه🦋 ً᭣ٌ᭫ ᨳ في واتساب:* *https://whatsapp.com/channel/0029VakfoTc8qIzzKA6lLf2g* البارت5 البارت6 متمردتي الصعيديه 5 بقلمي نوران احمد الجد : عملتي اي تاني يا باي هو انتي اكده كل يوم مشاكل معاه غزل بطفوله : معملتش حاجه ده انا غلبااان ظالمني انت وابنك دايما كدة يا حجوج مراد بغضب : تعالي اهنه اجفي كدامي وبلاش لعب العيال الصغيره ده غزل بغيظ : لا مش هعمل كدة انسي جدي عطله إلهي تنستر وطلعت تجري علي اوضتها وقبل ما يجري وراها الجد : شكلك عتحبها يا ولدي معشوفكش واصل بتتحدث مع الحريم اكده كنت بتعاملهم ببرود ولا مره كنت أكده مهتم مراد بتوتر : حب اي عاد اللي بتتحدث عنيه اني بهتم بيها بس بت عمي ومجنونه وبتدخل نفسيها في مشاكل جولت اساعدها و معتنساش انها خطيبتي يا جدي الجد : لتكون خجلان تعترف يا ولدي انت عمرك ما فوت يوم في شغلك بس عملت أكده النهارده بس عشانها وتجولي معتحبهاش اني ابجه اعمي لو صدجت حديثك ده عيونك بيتحدثو زين يا ولدي مراد وهو بيغير الموضوع : معتعرفش بت ابنك المخبوله دي عملت اي ولا مره روحت ليها الا ولجيتها في مصيبه ضحك الجد : عملت اي المخبوله عاد احكيلي وفي اوضه غزل غزل : انا ليه قلبي بيدق جامد كدا لما بشوفه هو اه شبه الغوريلا بس مش بيخوفني لدرجه ان قلبي يدق كدا بس صعبان عليا الواد ده والله بياخد مني كل مصيبه والتانيه مرزق اعمله اي سمعت خبط علي الباب مراد : عتتحدثي مع نفسك كومان علي أكده انتي مخبوله صوح بجا فتحت الباب بضيق : عايز اي يا جدع انت الله مراد بغضب : صوتك يا بت عمي بدل ما اجطعلك لسانك واني جدها ومحدش عيجدر عليا لو جيبتي مين آخر مره عجولك الكلام ده غزل برقه : احم احم في حاجه أقدر أساعدك فيها يا مراد اصل أنا تعبانه وعايزه انام مراد بابتسامه : اول مره عتجولي اسمي وطالع من خشمك زي العسل كنت جاي اجولك تيجي نتغدا بره اني وانتي النهار ده بس شكلك مش فاضيه غزل بكسوف : ايوه طبعا موافقه بس اعمل حسابك انك هتصرف كتير اوي ميغركش شكلي انا باكل كتير جوي جوي يا واد عمي عسيبك دلوجيت عاد عجهز نفسي واجيلك يا ابو الرجال ضحك مراد لاول مره علي كلامها وسرحت غزل في ابتسامته غزل : يااااه ده انت طلع عندك احساس زي البني ادمين عادي وبتبتسم اهو امال كنت قالبلي دراكولا في البيت ليه بص ليها بغضب غزل بخوف : ياما ده اتحول وقفلت في وشه وابتسمت لبست ونزلت غزل : ده اي ده اي اللي في ايدك مين ضحك عليك وقلك تجيب الهبل ده مراد : بنات البندر عيحبو الورد جولت اجيبلك متحبيش اورد غزل : يابا لسه قيلالك بحب الاكل جيب شوكولاته شاورما شبسي اي حاجه تتاكل الورد ده اعمل بيه اي مش بيتاكل مراد بقرف : عحاول اكون رومانسي مع واحده بلغد انجري كدامي عجيبلك وكل ركبت غزل وبعد شويه نزلت وانبهرب من المكان غزل : اش اش اش اي ده كله ورد وبلالين وحاجزت المكان كله ليا لا ده انت فيك حاجه النهار ده بقا انت طلعت غني وانا مش عارفه كمان مراد : اجعدي وطلبت كل الوكل اللي عنديهم اطمني عاد المهم تكوني مبسوطه مع ان بعد المشاكل اللي عتعمليها دي محتاجه جطع رجبتك غزل : ايوه بقا ايوه كدا كدا انا احبك هعمل اسكب للكلام اللي زي السم اللي طالع منك ده عشان الجو بجد جميل مراد بحب : واني عحبك جوي جوي من زمان جوي واني مهتم فيكي وعراجبك لما كبرتي وكل ما تكبري حبي ليكي عيزيد جوايا اكتر غزل بكسوف : اي الكلام ده مكنتش متوقعه ابدا تقول كدا اي الاحراج ده كسفتني لملي كل الاكل اللي اتحط ده وروحني اتكسفت خلاص واهو بالمره افكر في حبك وانا باكل مراد : لع بعد حديثك معايزش اتجوزك جفلتيني من صنف الحريم كلياتهم جدامي ابجا حمار لو عملتلك حاجه زي أكده تاني جدامي يا كرش البحر غزل : نعم يا خويا لا طبعا عايزه اروح سينما في فيلم اسمه بحبك لتموره حبيب قلبي وديني بقا كدا وروق عليا يا جدع ده اي الخروجه دي مراد بضيق : حبيب جلبك اياك خليه ييجي يوديكي بجا جدامي كك حش وسطك جدامي وصلو البيت ودخلت اوضتها وهي مبسوطه ومش عارفه سبب سعادتها دي اي رن الفون ردت بسرعه غزل في الفون : بت يا هنيه اعترف يا بت مش عارفه اعمل اي اروح أقوله اني بحبه علي طول كدة ولا اعمل اي هنيه : اتجلي عتفضحينا الله يفضحك اهتمي بيه الفتره الجايه وحاولي تعرفيه زين وبعدها جولي رايك وتوصليه مع جدك اوعي تجوليها بس فرحتلك جوي جوي يا جزمه اتكلمت معاها لحد ما راحت في النوم تاني يوم غزل : صباح الخير يا جدو يا حلو بقولك يا جدو فين مراد الجد : شكل أكده الصناره غمزت ولا اي يا بت غانم لع وعتتكسفي عاد السواج بره جوليله يوصلك الشركه باسته غزل : يا فهمني دايما كدة يا بص سلام وصلت غزل الشركه ودخلت جري لقته هو وبنت قريبين من بعض بصتله غزل بحزن وجريت نطت علي البت وجابتها من شعرها غزل : يا حربوقه يا خطافه الرجاله انا هربيكي يا تس تس مراد : بعدي عنيها يا غزل ميصحش اكده جري اي عاد واي تس تس بتاعتك دي احنا في شركه محترمه سمعه المكان غزل : اسكت انت لسه دورك مجاس ومعني تس تس انا الثعبان وهي دي الثعبان وانا هضربها بالشبشب دلوقتي وهفرج عليك الشركه كلها يا خاين وضربته وجريت علي المدرسه وفضلت تعيط طالب : متزعليش يا ابله انا بحبك اوي وهتجوزك وهجيبلك حاجات حلوه كتير بس امسحي دموعك دي حضنته غزل وابتسمت : انا كمان بحبك وموافقه بس استناني لما اكبر شويه اوكي زين : اوكي يا ابله بصي بابا جه اهو تعالي ... بابا بابا انا عايز اتجوز الابله بتاعتي جوزهالي كرم بابتسامه : معقول اتقابلنا مره تانيه الدنيا صغيره اوي وكمان هتبقي مرات ابني لا لازم اهتم بيكي بقا غزل : شكلك مش من البلد مبسوطه اني شوفتك مره تانيه صبحي : تعالو يا رجاله اهي واجفه هناك اهي انا مليش دعوه اتصرفو معاها هي مليش صالح بالحديث ده غزل : اهلا شوم واسلحه وحركات تصدقو جيتو في وقتكم بس مينفعش اي حد يعمل مشكله هنا عشان الاولاد تعالو الفصل ده دخلو وفي ثواني كانت ضربتهم كلهم غزل : اااه كدة ارتحت فشيت غلي فيهم اي مالكم مصدومين كدا ليه صبحي حاسب الدبانه ندخل بقك بصلها بغضب وخوف ومشي كرم : ميلقش علي الرقه دي اللي انا شوفته فعلا مصدوم بس فخور بيكي المدرسه خلصت ممكن اوصلك غزل : لا ولسه هتشوف انا مش شخصيه ضعيفه ابدا تقريبا خلصت اللي ورايا لو مش هتعبك معايا ياريت تروحني وقدام البيت وقفت العربيه ونزلت غزل غزل بابتسامه : اكيد ليك عزومه علي توصيلك ده أن شاء الله هتفق مع جدو واقولك كرم : لا اذا كان كدا اطمع بقا واطلب حمام ومحاشي وبط والأهم رقمك ممكن لاحظت غزل نظرت مراد فضحكت بصوت عالي وادته رقمها بصلها مراد بغضب وقرب منها ووو وكدا تكون خلصت حلقتنا استنونا في بارت جديد مع السلامه بقلمي نوران احمد متمردتي الصعيديه 6 بقلمي نوران احمد دخلت بسرعه البيت تدور علي جدها بس سحبها مراد بغضب : أنتي كنتي فين وبتعملي اي ومع مين وازاي متعرفينيش واي اللي عملتيه في المكتب ده انتي اتجننتي غزل : ايدي يا مراد انت ملكش دعوة بيا انا كنت في شغلي حتي دي كمان لازم اخد فيها الأذن قبل ما اروح ولا اي مراد بصوت عالي : ايوه اني كنت بصج فيكي وفي حدود لكل حاجه لو عدتيها معتزعليش من اللي هعمله عاد غزل وهي بتترعش : انت انت م ملكش ااانك تتتدخل ففي ح حياتي انا ههنا ضض ضيفه ووومش هطول كتير ساب ايديها وكسر كل اللي حواليه صوتت غزل بخوف ولسه بتجري مسكها مراد بغضب : انتي عتحبي الراجل ده كيف كيف ركبتي مع راجل غريب انطجي غزل بخوف ورعشه : انت انت ملكش دعوة بيا خليك مع حبيبه القلب هناء فضحتك وقالتلي علي كل حاجه من النهار ده انت ملكش دعوه بيا مراد بعصبيه : ليه جيتي معاه لحديت اهنه جابلتيه فين وعملتو اي انطجي غزل بدموع : ملكش دعوه يا جدو انت فين يا جدو الجد : بعد عنيها يا ولدي مش أكده عتوجعها عاد خلنا نتفاهم ونعرف اي الحكايه سيبها عاد يا ولد غزل بدموع : سيب ايدي انا انا مش مضطره اني ابررلك اي حاجه تخصني بعد كدا مش طلعت عامل كل الفيلم ده عليا وانك بتحبني عشان جدي الجد : اي الحديث الماسخ ده يا مراد اوعي يكون حديث غزل صح يا ولدي مراد بضيق : لع انتي مضطره انك تبرري كل حاجه من اهنه ورايح انتي فاهمه جدي متتدخلش بيني وبينها انت معتعرفش عملت اي وانتي بتصدجي اي حاجه بتتجالك أكده غزل بخوف : لا مش هبرر ولا ليك انك تعرف اي حاجه عني ومن حقي احب واتجوز اي حد تاني غيرك ضغط علي ايدها مراد : انتي معتكونيش غير ليا اني وبس انتي فاهمه غزل : وده ليه أن شاء الله عشان الورث اللي جدي قالك هيكتبهولك لو اتجوزتني طبعا مش عارف ترد ست زفته بتاعتك كانت مسجله ليك وبعتتلي كل حاجه مراد : عتعرفي ليه يا غزل ... عشان بحبك وانتي ملكي انا وبس ومعسمحش واصل بحد يجرب من حاجه عتخصني وقتها بس قلبي دق بسرعه وحاسيت بالفراشات في معدتي مراد بغضب وصوت عالي فوقني وفزعني : ومن اهنه ورايح مفيش خروج الا بأذني وجت ما اجول انى وبس شغلك لو عتتمسكي بيه عوصلك كل يوم وعجيبك انتي فاهمه غزل : جدو قول حاجه انا مش موافقه باللي بيحصل ده الجد : مراد غزل لو معتوافجش علي حاحه مش عجبرها واصل اتصرف معاها زين وحلو مشاكلكم مع نفسكم مالي دخل بصتله وسبته ودخلت اوضتي متضايقه وفي نفس الوقت فرحانه انه اعترف وكلامه عجبني رن الفون ورديت غزل : هنيه انا فرحانه اوي هزقني جامد وكنت خايفه منه واول مره اخاف من حد غير ابويا برغم خوفي منه بس حمش حمش يا ناس هنيه : الكرامه في ذمه الله اي يا بت مفيش كرامه خالص أكده اتلمي شويه غزل : اسكوتشي بقا سبته بكل برود ودخلت قفلت عليا هستناه يصالحني بقا والسلعوه ام ارباعه واربعين دي لو قربت منه تاني هعضها هنيه : ده انتي واجعه علي الاخر خالص امال كنتي عتجوليلي مش مهتمه ليه غزل : حد يشوف الحلاوه دي والعضلات دي يا وليه ويفضل علي مبداه الواد فتاك فظيع فظيع فظيع هنيه بقرف : اتفو علي الأشكال اللي من فصيلتك فصيله الكلب ابو شكلك غزل : مش مهم مش مهم مش الكلب وفي انا راضيه اطلعي بره الموضوع انتي بس اي ده اي ده انتي إزاي بتتكلمي معايا اصلا في حاجات خاصه زي دي ابو الفضول اللي عندكم يا شيخه وقفلت في وشها هنيه : لع البت دي مخبوله رسمي جيبالي وجع الراس وعتجفل في وشي اصبري عليا غزل : اعمل زعلانه واقفل علي نفسي فتره من غير اكل ولا شرب احتجاج ولا اعمل اي ..... اي ده ما عاش ولا كان اللي يحبسني ويقعدني في اوضتي لا والف لا ده انا هاكل واشرب واخرج وطز في الناس كلها نزلت المطبخ اعمل اكل الجد : عتعملي وكل زين اعملي حسابي معاكي يا بتي الله يحراجكم سديتو نفسي النهار ده مراد : احم واني كومان اعمل حسابي في الوكل معاك يا جدي من امبارح مدخلش اي وكل بطني ها غزل : احسن اصلا كان يوم اسود يوم ما فكرت انزل اعمل اكل انا بس هعمل عشانك يا جدي وبعد ساعتين طلعت من المطبخ وشها متبهدل وكان في دخان بسيط غزل بفخر : كل يا جدي وقولي رايك عمايل ايديا وحياه عينيا قرب الجد واول ما شم الريحه الجد : اني مش جعان يا بتي الوكل بالليل غلط عليا هنام خفيف احسن مراد : وكمان حرجتي الوكل معتعرفيش تطبخي كمان بصتله بضيق غزل : متاكلش اصلا ..... علي فكره انا اصلا قاصده اعمله كدا عشان يوجع بطنك ابو شكلك ومشيت دخلت اوضتي مش عارفه انام ولا ارتاح ومش عارفه اعمل اي وبكرا اجازه مفيش مدرسه مللل لازم افكر ادي دروس بقا ولا اعمل دروس ليليه في المدرسه واهو نمحي اميه الناس اللي هنا فكره كويسه رن الفون غزل : اهلا استاذ أكرم حد يتصل بحد في الوقت ده بردو أكرم : وحد يرد علي حد في الوقت ده بردو يا استاذه يا محترمه غزل : احم مش مهم براحتي اخلص عايز اي أكرم : كان في حد بيطلع دخان وانا بوصلك وعرفت انه قريبك وبما أننا في الصعيد قولت يمكن كلك علقه والا حاجه ف اتصلت اطمن انتي عارفه بكرا اجازه ومش هعرف اجيلك اطمن يعني غزل : حاسه في حاجه ما بين السطور عندك لو ده إعجاب واهتمام والجو ده انا مليش فيه انا بحترمك علشان ساعدتني قبل كدة وابنك مهم عندي أكرم : طيب بما انك قفشتيني ودماغك سوحتك في حاجات تانيه خالص بصراحه بقا انا معجب بهنيه وعرفت انها صاحبتك ومحدش عارف يقنعها وانا طول الوقت بحاول معاها وهي رافضه غزل : وليه مدخلتش دغري كدا علي طول ونطقت بدل الجو ده ثانيه واحده بس ازاي هتتجوز وأم ابنك تعرف بالحوار ده انت مش متجوز ولا انتم صنف ميملاش عينه غير التراب ها وبعدين ثانيه واحده تاني هنيه بتحب اصلا وعايشه قصه حب من سنين من ايام اعدادي أبن عمها مروان اكيد انت تعرفه اكيد عارف قصتهم أكرم : ام محمود اتوفت وهي بتولده ومن وقتها وابني مش كويس نفسيا وكان في ناس بتحاول تخطف محمود وهنيه الوحيده اللي انقذته ومن وقتها مبيحسش بالأمان غير معاها وبيقول ليها يا ماما وانا حبيتها اول لقاء لينا كان وحش بس حصلت حاجات كتير بينا وبعدين مروان اللي بتتكلمي عليه ده ميت غزل بصدمه : نعم .... شوفت من الشباك حد بيتسحب ومتغطي وماشي ناحيه القصر نزلت اتسحب ومسكت عصايه ووقفت اشوف هيدخل منين لحد ما لقيت صوت جاي من الباب الخلفي دخلت بسرعه ولسه هضرب اتصدمت وكدا تكون خلصت حلقتنا استنونا في بارت جديد مع السلامه بقلمي نوران احمد
❤️ 🥹 😂 👍 2️⃣ 😢 🥺 ♥️ 🤍 964

Comments