عشاق الروايات الدينيه 🤎🤎
عشاق الروايات الدينيه 🤎🤎
February 11, 2025 at 10:31 PM
*"ࢪوايـة : جعلني ملتزمةة فجعلته ملتزماً 🤎"* *({ الــفــ✰ــصــل『4』})* ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏تابع قناه عشاق الروايات الدينيه 🤎🤎 https://whatsapp.com/channel/0029VagVZwWLSmbUNeYGbr0z ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ذهبت وهيا فخوره بنفسها , انها لم تصمت عـ الظلم لقد لقنته درسا لن ينساه ابدا , وجدت ياسمين تبحث عنها , ياسمين : انتى روحتى فين لسه كنت هطلع الموبيل ارن عليكى مريم : طب بس ياله وانا فى الطريق هفهمك ,, وحكت مريم لـ صديقتها ما حدث , ياسمين : اتتى بتهرجى اصلا افرضى كان رد عليكى رد مش كويس مريم بأنتصار : انا مدتلهوش فرصه اصلا kiki رمز تعبيري ان شاء الله مش اشوف تانى , طب ياله ياختى علشان نشوف احنا المدرج بتاعنا فين وحاضرتنا ايه ,, مريم بحماس : بصى ياايسو احنا لازم نبقى مركزين اوى علشان نتفوق فـ درستنا ونوصل للمستوى الـ احنا عاوزينه ياسمين : طب ايه علاقته انك عاوزه تخلينا ندخل المدرج قبل مالمحاضره تبدء يابنتى بنص ساعه مريم بحماس : طب بس امشى علشان نلحق ياسمين : صبرنى نلحق ايه يابنتى مريم : نلحق اول بينج طبعا ياسمين : انتى هتقعدينا فى المدرج نص ساعه علشان نلحق البينج الاول مريم : ايوه طبعا ياسمين : طب امشى علشان هتغابى عليكى دلوقتى وصلو الى مدرج وجلسوا فى اول مدرج وبدئت المحاضره وهمس فى شده حماسها ودخل الدكتور واغلق الباب خلفه ومريم فى شده حماسها ودخل الدكتور زاغلق الباب خلفه ومريم تكتب فى الكشكول الخاص بها اسم الماده واسمها نظرت ياسمين الى مريم لتطلب منها قلم , وجدتها فى حاله ذهول ياسمين : فى ايه يابنتى متنحه كده ليه مريم : ...... ياسمين بقلق : مريم انتى كويسه الدكتور : ممكن سكووت لو سامحتم اعرفكم بنفسى الاول انا دكتور ماده الانتومى "" تشريح "" اسمى يوسف عبد الحميد ... من حسن حظكم ان دفعتكم صغيره اما الدفعه بتكون صغيره المعلومه بتوصل افضل وصمت فجاه ,, يوسف : انتى سكوت تام الدكتوره الى قاعده فى البينج الاول ولابسه اسمر مريم : تشاوؤ عبى نفسها (انا) يوسف : ايوه انتى اتفضلى قومى اقفى انتى اسمك ايه ! مريم بمحاوله منها ان تتماسك ردتت : انا اسمى مريم يوسف : طيب اتفضلى برا يادكتوره مريم مريم : ايوه حضرتك اتفضل برا ليه يوسف بغضب : قولت براااااااا همت ياسمين ان تتحدث ولكن مريم ضغطت على يديها لتصمت , واخذت حقيبتها وخرجت فى وسط ذهول ... *«يــتــبــع 🤎»* تابع قناه عشاق الروايات الدينيه 🤎🤎 https://whatsapp.com/channel/0029VagVZwWLSmbUNeYGbr0z *تـفـاعـلـوا بـࢪيـأڪـت عـلـۍ الـفـصـل لأسـتـمـࢪ 😊🤎..))*
❤️ 🩷 4

Comments