عشاق الروايات الدينيه 🤎🤎
عشاق الروايات الدينيه 🤎🤎
February 25, 2025 at 12:36 PM
*"ࢪوايـة : أصبحت متيماً بمنتقبه 🤎"* *({ الــفــ✰ــصــل『21』})* ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏تابع قناه عشاق الروايات الدينيه 🤎🤎 https://whatsapp.com/channel/0029VagVZwWLSmbUNeYGbr0z ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏مروان بتفكير بصراحة مش عارف بس متاكد انها مش هاتكون فى امان الااذا خليل رجع السجن تانى اناعارفة مش هايسكت انس بحدة طيب اسمع يامروان انا اغلى حاجة فى حياتى هى اهلى وطبعا منهم داليا ومنهم شهد لومفيش حاجة فى قلبك تجاة شهد بلاش تحسسها باالعكس الاانا برضة حاسس بية لان لودة حصل هاتشوف انس القديم فى وشك يمكن انت متعرفوش بس داليا اختك عارفاة كويس قوى والاحسن تخلى بالك من تصرفاتك مع اختى عشان نفضل اصحاب وحبايب والاهاتشوف وش تانى صعب قوى تعرفة انا مستعد انى اتخلى عن كل الاجمعتة فى حياتى فى مقابل انى مااشوفش حد من اخواتى زعلان من حاجة سامعنى يامروان وفاهمنى والالا مروان بهدوء انافاهمك بس حتى انا متلغبط ومش فاهم نفسى انس يبقى ملكش دعوة بااختى اناهااعرف احميها كويس وياريت تقلل من زيارات اختك ولووحشاك قوى انا هااجيبها ونيجى بيتك نزورك مروان تمام ماشى خرج مروان من مكتب انس وهو لايدرى هل يحب شهد ام لا اما خليل ذهب الى جامعة شهد وقام بتزوير اوراق تدل على انة ولى امر احد الطلبة حتى يتمكن من الدخول واول ماراتة شهد تذكرتة شهد انت بتعمل اى هنا انا عايزة اعرف انت مين وعرفت اسمى ازاى ومين سمحلك تدخل الكلية خليل باابتسامة طيب براحة اولا اناصاحب مروان ونصيحة ليكى بعدى عنة لانة مش بتاع جواز هوبيصاحب بس شهد بغضب ومين قالك انى عايزة اتجوزو سوالى كان واضح انت تعرفنى ازاى خليل مروان هوالاقالى ان اسم صاحبتة الجديدة شهد شهد بغضب أكبر انا لاعايزة اشوف وشك تانى ولاوش صاحبك وللمرة الاخيرةانا مش صاحبتة ولازفت صاحبك بيضحك عليك انا اخت جوز اختة وبس وتركتة وذهبت الى خارج الجامعه حيث ينتظرها انس انس شفتى حد انهردة شهد بدهشة تقصد مين انس اقصد الااداكى الظرف تسلمية لمروان شهد انت عرفت ازاى انس بغضب شفتية والالا حكت لة شهد ماحدث فى الجامعة انس اسمعى مفيش نزول الجامعه الفترة دى لحد الزفت دة مايرجع السجن شهد بخوف يعنى دة هارب من الشرطة طيب اى علاقتة بمروان وبيقابلنى لية انس بهدوء ماتخافيش اهدى وانا هااتصرف وهاافهمك كل حاجة عن الموضوع بس فى البيت المهم انتى فى قلبك حاجة لمروان شهد لاطبعا هايكون فى اى لامستحيل انس طيب ماشى لمانشوف اخذها انس الى البيت وحكى لها ولداليا ماقالة مع مروان ماعدا سوالة هل يحب شهد ام لا داليا طيب هولية كلم شهد ولية فكرها حبيبتة انس لان اخوكى المحترم كل يوم والتانى جاى يشوف اختة شهد المهم انا هاافضل محبوسة هنا فى البيت لحد مايرجع السجن انس مش انتى بس انتى وداليا داليا بدهشة لية بقى ان شآء الله انس لانة لوشاكك ان شهد حبيبتة فااكيد متاكد انك اختة يبقى انتو الاتنين فى خطر لحد مايتقبض علية جاء لشهد اتصال من صديقة لها فى الجامعة وانها تريد مقابلتها فى امر مهم وهى امام بيت انس شهد انس صاحبتى برة هااطلع اشوفها عايزة اى وارجع على طول انس تمام ماتتاخريش ولوالموضوع طويل خليها تيجى تكلمك هنا شهد ماشى خرجت شهد وفتحت البوابة وجدت صديقتها على الطرف الثانى من الطريق وملقاة على الارض ذهبت شهد اليها بسرعة وفجاة وضع شى على وجهها وفقدت الوعى ووضعوها فى سيارة وذهبو اما باالداخل انس بقلق هى شهد اتاخرت لية داليا متقلقش البنات بيتكلمو كتير من غير مايحسو باالوقت انس اناطالع اشوفها ذهب انس خارج البيت لم يرى احد فخاف على شهد وبحث فى كاميرات المراقبة لم يجد سوى خروج شهد من البوابة وهى تجرى فااتصل بمروان انس بغضب انت فين مروان بعدم فهم فى البيت انس تبقى مزروع عندى هنا خلال خمس دقايق شهد مش لقينها ذهب مروان الى بيت انس بسرعة واخبرتة داليا بماحدث مروان محدش يعرف صاحبتها دى مين ممكن تكون تعرف حاجة. انس للاسف لا انا لقيت تلفونها برة ومن غير الخط اكيد البنت دى متفقة معاة عشان تطلع شهد وهو يخطفها داليا طيب والحل جاء اتصال لمروان خليل لوعايزنى ارجع اخت جوز اختك بماانك مش راضى تعترف انها حبيبتك لازم ترجع كل الاملاك ليا تانى والاانت عارف انى قتلت عمى اكيد يعنى مش هااخاف اقتل تانى مروان شهد ملهاش ذنب قولتلك قبل كدة مية مرة الموضوع دة بينى وبينك ماتدخلش حد تالت انس بغضب رجعها احسنلك والاانت مش عارف انا ممكن اعمل فيك اى مروان اديها التلفون خليل مينفعش تكلموها فكر براحتك يامروان واناهااكلمك تانى واغلق الخط انس بغضب كل دة بسببك انت يامروان قولتلك ملكش دعوه بااختى اقسم بالله لوحصلها حاجة هااخلص عليك وهاانسى انك اخو داليا قناة روايات ترضيه لـ مريم طارق مروان بغضب انا قولتلك انها فى خطر بس انت قولتلى انك هاتعرف تحميها فين حمايتك دى داليا اهدو ياجماعة بطرقتكم دى مش هاتعرفوا ترجعوها انس اسمع احنا هانستنى لمايتصل تانى وهاتعملة الاهو عايزة وانا وانت هانروح نرجعها ولوعايز الفلوس الاهاتديهالة انا موافق مروان انا ميهمنيش الفلوس زي ماانت خايف على شهد اناكمان خايف عليها انس بغضب خايف عليها بصفتك مين مروان بغضب أكبر بصفتى بحبها ايوة لمااتكلمنا فى المكتب مكنتش متاكد بس دلوقت اتاكدت ياانس وانا مش هااضيعها من ايدى يبقى متتكلمش وكانها تخصك لوحدك لانها تخصنى اناكمان انس بهدوء يبقى تدعى ربنا انها ترجع باالسلامة لان لواختى حصلها حاجة بسببك انا هااخد فيك اعدام وترك انس مروان وذهب جاءت رسالة الى مروان وكان مضمونها مروان لوحابب شهد ترجع تجهز اوراق الملكية ومن غير ماتقول لاانس لانة لوعرف هااخلص على شهد وتيجى لوحدك ولوبلغت الشرطه اقرى عليها الفاتحة قبل ماتبلغ وبعدها اتصل خليل بمروان واخبرة ان الاوراق جاهزة وبعث خليل رسالة لمروان باالعنوان الذى يلتقون فية فماذا سيحدث *«يــتــبــع 🤎»* تابع قناه عشاق الروايات الدينيه 🤎🤎 https://whatsapp.com/channel/0029VagVZwWLSmbUNeYGbr0z *تـفـاعـلـوا بـࢪيـأڪـت عـلـۍ الـفـصـل لأسـتـمـࢪ 😊🤎..))*
❤️ 🥰 2

Comments