عشاق الروايات📚📙🇸🇩 كتابات مذكرات ملخصات  انمي Pov سكسشينات حزن  نکت ثانوية ملصقات
عشاق الروايات📚📙🇸🇩 كتابات مذكرات ملخصات انمي Pov سكسشينات حزن نکت ثانوية ملصقات
June 15, 2025 at 09:59 PM
*ـ ࢪواية *مسافات مشاعر* *الجزء الحادي والثلاثون* ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏ ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ ‏تابع قناة Ahmed Moro عشاق الروايات📚📙🇸🇩 كتابات مذكرات ملخصات قرآن انمي Pov سكسشينات حزن نکت ثانوية ملصقات في واتساب: https://whatsapp.com/channel/0029VaG4kKrKQuJKW4U8383w ‏•_______•♕•_______• حملها سليم واضِعًا إياها على الفِراش، وهو يُبعثِر مُستحضرات التجميل الخاصة بِها على المِرآة حتى إلتقط قنينة عِطر عشوائية وبدأ في بخ رذاذ مِنها على مِعصم يدهُ، بـِ يدهُ الأخرى أسند رأسها وقرب معصم يدهُ مِن أنفها، تململت نجمة قليلًا وهي تلتقِط أنفاسها ثُم سعلت وهي تُبعِد مِعصم يدهُ عن أنفها وتقول: أووف مبحبش ريحة برفانك تقيلة جِدًا، إبعدها عني هرجع. جلس سليم بـِ جانِبها وهو عاقِدًا حاجبيه وقال: إيه يا بنتي مالِك خضتيني لو مكونتش فوقتي بـِ البرفان كُنت خدتِك على أقرب مُستشفى. إعتدلت نجمة بـِ قلق وقالت بـِ توتُر: لـ لا مالوش داعي أنا كويسة.. سليم بـِ هدوء وهو يُملِس على خُصلات شعرها كـ طِفلة صغيرة: أكلتي حاجة طول اليوم طيب؟ نجمة بـِ إرتجاف: يـ، يعني مش أوي. سليم بـِ هدوء وإبتسامة: طب يعني ينفع كِدا؟ قومي إلبسي حاجة عشان متبرديش جسمك بيترعش وأنا هجيب أي حاجة ناكُلها من برا عشان شكلِك ضغطتي على نفسِك جامِد في شُغل البيت. نجمة وهي تقوم بـِ إرهاق وتفتح الخِزانة بحثًا عن شيء منزلي مُريح ترتديه: أه ياريت لأني مش حاسة إني قادرة أقف وأطبُخ، هنشُر الغسيل بس وكدا يبقى خلاص. سليم بـِ حزم: إقعُدي وسيبيه مِش مُشكِلة يتغسِل تاني. نجمة بـِ ضحك: متقلقش عليا بجد بقيت كويسة، وبعدين مش هياخُد خمس دقايق بدل ما نغسلُه تاني وأتعب أكتر سليم وهو يجلِس على الفِراش وينظُر لـِ هاتِفهُ بحثًا عن مطعم: أه صح وجهِة نظر برضو، طب خلصيه ومستنيكي. * داخِل الجناح في الفُندق كانت مها تجلِس على الفِراش بـِ جانِب الطفلين فـ قال رحيم الذي كان يچوب الغُرفة ذهابًا وإيابًا: طب هُما ناموا مُمكِن ننزِل نتمشى أنا وإنتِ سوا شوية؟ رفعت مها رأسها ونظرت لهُ بـِ ذهول ثُم قالت: هو مفيش أي تقدير للمسؤولية عندك كـ أب؟ إزاي يعني طفلين في السِن دا أسيبهُم لوحدهُم كِدا وأنزِل أتمشى معاك؟ ثُم إني مش عارفة إنت جايبني هِنا ليه وعاوز تتمشى معايا ليه؟ بتحاول تعملي غسيل مُخ عشان أقبل بوضعك إنك جايبلي ضُرة؟ لا مش قبلاه ومش حباه، ولو قعدتنا هِنا مدياك الأمل لـِ كِدا أحِب أقولك إنك بتضيع وقتك.. نظر لها رحيم بـِ خيبة أمل ثُم جلس على طرف الفِراش وهو يقول: أنا مبحاولش أعمِلك غسيل مُخ يا مها زي ما بتقولي، لإني بالفِعل بحبِك وعاوز أتقرب منِك ودا أدركتُه لما بعدتي عني، مش بيقولك مبنحسش بقيمة الحاجة إلا لما تروح؟ مها بـِ غيرة وضيق: والله مش ذنبي بقى، أنا فاض بيا من الكلام وبس، نفس الكلام دا إنت كُنت بتقولهولي وإنت متجوِزها من ورانا.. رحيم بـِ تبرير وحُزن: يا مها الإنسان ساعات لازِم ياخُد خطوة مُعينة مُصمِم عليها في راسُه عشان تفوقُه للحقيقة وتفتح عينُه، والخطوة دي كانت جوازي من فرح عشان تعرفني إنك حُب عُمري مش هي. إلتقت عينا مها بـ عينا رحيم فـ أسرتهُ بـِ نظرتها، أشاحت بـِ وجهها بعيدًا عنهُ لـِ يُمسِك ذقنها ويجعلها تنظُر لهُ ثُم قال: لو إدتيني الفُرصة هتعرفي قد إيه جوايا حُب ليكي داعب وجنتها بـِ إصبعهُ لـِ تُغلِق عينيها إثر إرتعاشها مما يفعلهُ، لاحظ رحيم إستجابتها فـ سُعِد لِذلِك كثيرًا.. قطع المسافة بينهُ وبينها وإقترب مِنها على الفِراش وهو يضع يدهُ حول عُنقها ويتلمسهُ، فتحت مها عينيها لـِ تنظُر له فـ تعمق رحيم بنظراتهُ الرومانسية الصادِقة التي جعلتها تشعُر أنها لن تستطيع مُقاومته بعد ذلِك، أنزل يداه من حول عُنقها إلى كتفيها وهو يتلمسهُما، ويُقرِب جسدها مِنهُما إليه، إستند بـِ جبهتهُ على جبهتها وهو يُحاوِط جسدها ويقول: وحشني كُل حاجة فيكي. أطلقت مها تنهيدة إشتياق وعِشق حاولت جاهِدة إخفاؤهُما، لـِ يقترِب رحيم مِنها أكثر ويقول: خليني أتنفسِك يا مها، خليني أحِس قد إيه أنا غبي في كُل لحظة مقربتش فيها بـِ نِفس منِك. ثُم إمتزجت أنفاسهُما في قُبلة، حاول جامِحًا كبتها.. * داخِل شقة سليم كانت نجمة تقوم بـِ نشر ملابسهُما في الشُرفة، طلت عليها يارا من شُرفتها أسفلها ونظرت إلى نجمة قائِلة بـِ كيد: ياريت غسيلك اللي ملهوش لازمة مينقطش على التنده بتاعتي.. طلت نجمة عليها بـِ ضيق ولم ترُد، بل خرجت مِن الشُرفة ورأت أمامها سليم يقِف مُتصنِمًا وكِلتا يديه خلف ظهرُه قالت نجمة لهُ بـِ ضيق: هي مرات أخوك إتهبلت ولا إيه؟ مها مشيت فـ جت تجُر في شكلي أنا.. كان سليم عاقِدًا حاجبيه ولم يجِب، نظرت لهُ نجمة وقالت: بتبُصلي كِدا ليه؟ سليم بـِ نبرة غريبة: مقولتليش ليه إنك حامِل؟ •_______•♕•_______• *الجزء الثاني والثلاثون* •_______•♕•_______• وقفت نجمة ترتجِف مِن إثر مُفاجأة سليم لها، كان الأخير ينظُر لها مُحاوِلًا بـِ شتى الطُرق ألا يفقِد المُتبقي مِن أعصابهُ وينهالُ عليها بـِ كلمات لن تنساها ما حييت أومأت نجمة بـِ رأسِها رهبةً مِنهُ وقالت: إقعُد طيب هفهِمك.. رفع سليم أحد حاجبيه وقال: أه هتفهميني إيه تحديدًا؟ عارِف إني قولتلك نأجِل الخِلفة بس دا مش معناه إن ينفع تخبي عني حاجة زي كِدا، مش فاهِم غرضِك إيه من إنك تخبي؟ خايفة من رد فعلي مثلًا! شيفاني راجِل همـ|جي ومبفـ.. قاطعتهُ نجمة بـِ جُملة كانت أشبه بـِ خنـ|جر مسمو|م: كُنت هنزِلُه من غير ما تِعرف، عشان مكانش ينفع أحُط نفسي وحياتي معاك في كفة والبيبي دا في كفة. نظرت للأسفل خِذلانًا ولم تجرؤ على النظر لـِ عينيه، تعلم جيدًا النظرة التي سـ ترتسِم داخِلهُما.. أما سليم، كـ الذي إنهال على جسدهُ سو|ط مُباغِت لم يُحرِك شفتيه حتى في مُحاولة مِنهُ للنُطق، لكِنهُ إستجمع قواه وأخيرًا ثُم قال: بتخبي عني حاجة زي دي عشان تروحي من ورايا تقتـ|لي إبني؟ رفعت نجمة رأسها ونظرت له وفوهة فمها مفتوحة ذهولًا ثُم قالت: أه عندك حق! أنا إزاي وحشة أوي وكدا ومدارية عليك حاجة زي دي وهروح أرتكب جريمة زي دي!! أصل الله أعلم مين كان كل شوية يقولي إوعي تحملي، إوعي يحصل حمل.. أنا مش جاهز ثُم إرتفع صوتها وقالت بإتساع أعيُن غاضِبة: مش جااهِز لإيه بالظبط؟؟ أنا عاوزة أعرف مطلوب مني بعد كُل التأكيدات دي أروح أخلِف وأحمل عادي! مش كفاية إني مستحملة الحربايتين اللي تحت اللي مها طفشِت من تحت راسهُم! إخيه عليا دا أنا سِت وحشة أوي إرتفع صوت سليم وفق صوتها وقال بغضب: أيوة سِت وحشة!! تفكيرك وحش ونيتك أوحش، قولت حاولي قدر الإمكان لكن لو حصل خلاص أمر ربنا مش هنروح نعصيه وننزلُه. صفعت نجمة فخذيها وقالت: أنا بقى اللي مش عاوزة أخلِف مِنك! إنت فاهِم؟ أنا اللي مش عاوزة يا سليم. ركضت لغُرفتها وأغلقت الباب وهي تبكي، فـ صرخ سليم فيها قائِلًا: لا إنتي إتجننتي رسمي، إيه الجنان وتفكير الشياطين دا!!! * داخِل شقة نديم كان صوت عِراك سليم ونجمة مُرتفِع للحد الذي جعله يصِل إلى شقة نديم ويارا، كانت يارا تُمسِك بين يديها كوب القهوة الخاص بِها وترتشِف مِنهُ بـِ إستمتاع وهي تقول: يارب تو|لع أكتر وأكتر. أزاح نديم نظارتهُ الطبيه عن عينيه وهو يفركهُما ويقول: يارب إنتي تو|لعب وما نلاقي مية نطفيكي يا بعيدة. يارا بـِ غضب: إنت بتدعي عليا يا نديم أنت إتجننت؟ نديم بـِ نفاذ صبر منها: من تدخل فيما لا يُعنيه سمع ما لا يُرضيه، مالك إنتي بيتخانقوا ولا لا لاحظي إن دا أخويا واللي يتمنالُه الشر كإنُه إتمناهولي أنا. لوت يارا فمها في سُخرية وقالت: أووه معلش بجد غلطنا في البُخاري، المرة الجاية هنخلي بالنا. نديم بجدية تامة: ما إنتي لازم المرة الجاية تخلي بالك، عشان المرة الجاية فيها طلاقك بالتلاتة عشان ميبقاش السـ|م اللي منشور في العُمارة مبخوخ من شقتي أنا، جتك دا|هية فيكي وفي قعدتِك. قام نديم من الأريكة ولاحقتهُ وسادة الأريكة التي قامت يارا بحذفها عمدًا عليه وهي تقول: إمشيي! * داخِل غُرفة الفُندق كان رحيم يجلس على المِقعد يُتابع بعينيه مها التي تحزِم أمتِعتها في قرار مِنها لـِ ذاتها أنها ستُغادِر رِفقة أطفالها، وأن مكوثها معهُ في غُرفة الفُندق لن تُكفيء النيران التي أشعلها بزواجهُ مِن فرح! ولا جدوى لها! قال رحيم بـِ نبرة هادِئة: بتعملي إيه؟ مها بـِ حزم: زي ما إنت شايف بلِم حاجتي وحاجة ولادي عشان نتكِل على الله، لو متكرمتش وصلتنا بنفسك همشي بيهُم على رجلي لغاية ما ألاقي عربية ولا تاكسي يوصلوني. قام رحيم مِن مِقعدهُ وإتجه بجوارها وقال وهو يتلمسها: طب إديني أخر فُرصة عشا.. قاطعتهُ مها بضيق: كان بينا أيام كتير أوي فاضية وباردة وميتة بسببك، كُل دي كانت فُرص كان ممكن تتقرب مني فيها ونبقى حلوين سوا في بيتنا وسط ولادنا بس إنت عيشت دور المحروم من حُبه الوحيد وطفحتهولي مرار معاك، معنديش وقت تاني أضيعُه من حياتي غير في تربية ولادي بصراحة، وإنت كِدا كِدا أخر همك العيال وأنا اللي بربيهُم فـ هستمر على الوضع دا، عيش حياتك بقى مع حُبك اللي يا حرام كُلنا حرمناك مِنُه. رحيم وهو يُمسِك أكتافها جعلها تستدير وتنظُر إليه ثُم قال: أخر فُرصة إنهاردة بالليل، إستني لـ بالليل وأوعدك الصُبح بنفسي هوصلك إنتي والأولاد بنفسي للبيت، مش بتقولي مفيش أمل؟ معلش خُديني على قد عقلي وإستني لـ بالليل دي أخر مُحاولة.. ولو فشلت فيها أوعدِك يا مها عُمري ما هضايقك تاني حتى لو روحي فيكي. هتديني فُرصة؟ نظرت لهُ مها وقالت: يتبع.. > *لو عجبتكم الرواية متنسوش تتفاعلوا عليها دا بيشجعنا انه نكمل تنزيلها 😊🌹*
❤️ 👍 💗 😢 🤍 😂 808

Comments