روايــ🩵ـاتٌ تُـࢪضِــ♡ــيه ﷻ
روايــ🩵ـاتٌ تُـࢪضِــ♡ــيه ﷻ
February 14, 2025 at 07:44 PM
*"ࢪِوايَــ🩵ـات تُـࢪضِــ♡ــيه ﷻ"* *|أصبحتُ مُتيَّمٌ بمُنتقِبَة👤🎀|* *`الفصل"5"`* ​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​الفصل الخامس من رواية اصبحت متيم بمنتقبة ذهبت داليا الى غرفة زينة لتسالها عن سبب اختلاف انس واول مادخلت غرفة زينة شهقت داليا داليا اى دة اى الشاش الاعلى ايدك دة زينة مفيش دى قهوة اتدلقت على ايدى دلقها واحد غبى داليا بقلق طيب انتى كويسة دلوقت زينة ايوة الحمدلله بس هو عصبنى وقلتلة هاارفع عليك قضية ضحك وقالى هاتقولى للمحامى اى دلق عليا قهوه ضحكت داليا بصوت عالى وقالت والله معاة حق انتى مين الاقالك انك ممكن ترفعى علية قضية زينة انا اتعصبت قلت الاجة على بالى داليا ممكن اسالك سؤال هو ليه انس مش شبهكم فى الطبع زينة بتوتر بعدين انا تعبانه دلوقت معلش يا داليا حان وقت صلاة العصر فذهبت داليا الى غرفة المكتب التى بها انس داليا على فكرة انت مصلتش الفجر ولا الضهر والعصر بياذن مش ناوى تقوم تصلى انس بغضب هوانا مش قولتلك ميةمرة متدخليش فى الاملكيش فية ملكيش دعوة بيا اغنيهالك غورى من وشى داليا حرام عليك الاانت بتعملة دة لازم تقوم تصلى امسك انس يدها واخرجها من الغرفة واغلق الباب جاء المساء وذهبت داليا الى غرفتها وجدت انس يمسك بيدة زجاجة وبااليد الاخرى كاس داليا انت بتشرب اى انس ببرود خمرة داليا بصوت عالى خمرة انت مجنون بتشرب خمرة وبكل برود بتتكلم انس بغضب لاانتى مش بس غبية انتى عديتى مرحلة الغباء انا مش قولتلك الف مرة ملكيش دعوة داليا ايوة بس مش لدرجة انك تشرب خمرة وانا اسكت على كدة انس ببرود متسكتيش اعملى الاانتى عايزة تعملية داليا بغضب انت اية البرود الاانت فيةدة انس بغضب وانتى مالك اذا كان عاجبك داليا يعنى انت هاتسكر وتقعد معايا هنا انس ببرود لا مش انا الااسكر امثالك هما الابيسكروا انا لا داليا بضيق ابوالغرور الاانت فية اى انسان بيتزفت يشرب هايتزفت يسكر مش كيمية هى يعنى انس لا مش كل الابيشرب بيسكر انتى لوشربتى هاتسكرى من اول كأس بس انا متعود اشرب فمش بسكر غير بعد 7 او 8كاسات وانا مش بشرب غير 5فى اليوم ارتحتى اخرصى بقى داليا ولو انت متعرفش ان دةحرام انس بضيق اللهم طولك ياروح وانتى مالك ادخلى نامى ذهبت داليا الى غرفتها ونامت وهى تفكر فى سبب اختلاف انس عن اهلة وفى الصباح ذهبت الى غرفة اسيل وسالتها نفس السوال اسيل بتوتر انا اسفة ياداليا انا مقدرش اقولك حاجه زى دى لازم انس هو الايقولك داليا بدهشة طيب لية كلكم بتتهربو منى فى الموضوع دة اسيل انااسفة عن اذنك وتركتها ورحلت ذهبت داليا الى غرفة المعيشة وجدت حمزة اخوانس التوام جالس بها فسالتة نفس السوال حمزة هوانس بيحبك داليا بتوتر ودة دخلة اى باالموضوع حمزة لو كان بيحبك كان حكالك ومع ذلك انا اسف مقدرش اقولك لان دة ممكن يعمل مشاكل بينا فاالاحسن تسالية هو دق جرس الباب ففتحت داليا وجدت فتاة جميله واقفة امامها وقالت انا سونا انس موجود ياشاطرة داليا بااستغراب ايوا موجود انتى مين الفتاة هو عارف وتركت داليا عند الباب ودخلت وخلفها داليا ولما راءها انس وقف من مكانة وكان غاضب بطريقة لم تراة داليا هكذا من قبل وقال بغضب انتى اى الاجابك هنا اطلعى برة الفتاة انا سونا معقولة نسيتنى انس بغضب اكبر اطلعى برة سونا ببكاء استنى هااشرحلك مسكها انس من يدها بغضب والقاها خارج المنزل واغلق الباب وتركهم وذهب الى غرفتة ولااحد يفهم شى مما حدث سمعو صوت يصدر من اعلى فذهبت داليا بسرعة وجدت كل شيء في الغرفه قد تم تكسيرة على يد انس وداليا مصدومة من ردةفعلة وبعدها امسك زجاجة الخمر الموجودة على الطاولة فتناولتها داليا منة واوقعتها على الارض وتكسرت داليا بغضب كسرت كل الاوضة مفضلش غيرها كسرتهالك انا ممكن افهم فى اى قام انس بصفعها صفعة قوية على وجهها ووقعت على الارض وقال اسمعى ياروح امك القزازة الاانتى كسرتيها دى تمنها اغلى منك ومن عيلتك كلها انتى نسيتى نفسك انا جايبك من الشارع انتى اتجوزتينى عشان الفلوس ومش واحدةرخيصة زيك هاتعلمنى اعمل اى ومعملش اى خليكى عارفة مقامك كويس داليا ببكاء اناهااخد اخويا وامشى من هنا انس بسخرية وهاتقعدى فين عندمرات ابوكى الاطردتك والاعند صاحبتك الاطليقها مش سايبها فى حالها والافى الشارع داليا ببكاء ملكش دعوةهااروح فين انس وفلوسى عايزة تمشى من هنا ادفعيلى الفلوس الاانا دفعتها لااخوكى وبعدها روحى فى ستين داهية قناة روايات ترضيه لـ مريم طارق داليا ببكاء انت عايز منى اى انس تقعدى زيك زى الكنبة الاانتى قاعدة عليها اوتجبيلى فلوسى وتمشى وتركها ورحل ولكن كل حديثة سمعة جميع من فى المنزل فكان صوتة عالى جدا والجميع عرف سبب زواجهم ظلت داليا فى غرفتها تبكى وجاءت اليها ام انس وقالت انا معرفتش حاجة اى سبب جوازكم فلوس اى الادفعها انس جاء يوسف من الخلف وهو يبكى انا السبب هى اتجوزتة عشان عمليتى ياريتنى مت احسن مااتعالج من فلوس واحد يضرب اختى داليا بخوف بعد الشر عليك يا حبيبي متقولش كدة انت ملكش ذنب فى حاجة يوسف يعنى مش هاينفع نمشى غير لماندفع الفلوس داليا بحزن للاسف ايوا مش عارفة هااجيبهم منين لانى خلاص عايزة اطلق انامش مستحملة العيشةدى كل الاهانة دى عشان قزازة زفت كسرتها ظلت تبكى داليا مع يوسف حتى نامت على سرير انس باالخارج ولماعاد انس الى البيت وجدها نائمة على سريرة وعلى وجهها الحزن وفكر فى نفسةانة ظلمها وانها لاتستحق هذة المعاملة ولكنةاسترجع نفسة قائلا تستاهل اكتر من كدة هى زى غيرها دةتمثيل مش بعيدةتكون مش نايمة اصلا وبتضحك عليا دةانت مفترى يااخى ذهب انس ونام فى غرفتها الداخلية وفاق على صوتها وهى تبكى فتح الباب بسرعة فقالت ببكاء انامش قولتلك بخاف من الاماكن المغلقة انس بضيق كفاية تمثيل بقى ماانتى كنتى نايمة وقافلة الباب داليا ببكاء يوسف كان معايا ولمانمت خرج كفاية اهانة انا مش بمثل على حد حرام عليك وفى الصباح نزلت داليا وجدت الام باانتظارها الام متزعليش من انس يابنتى الاشافة انس وعاشة مكنش سهل داليا مفيش حاجة تديلة الحق انةيمد ايدةعليا ويهينى ويقعدنى فى بيتة غصب عنى الام انا عارفه بس لازم تغيرى طريقتك معاة العناد مش هاينفع داليا هوانا لمااسالة مختلف لية وبيشرب مخدرات لية ومش بيصلى لية ابقى عنيدة الام لا بس متساليش عن حاجة عشان خاطرى انا انس طبعة صعب لازم تغيرى معاملتك عشان تعرفى تعيشى معاة داليا ماشى بس لو مدايدةعلياتانى هاامشى من هنا ولوعايز فلوسة يحبسنى بيها انا معنديش مانع ادخل السجن بس بكرامتى الام بعد الشر متقوليش كدة بصى اعتبرى نفسك عايشةفى بيت اهلك احنا اهلك وكان انس مش موجود ماشى ملكيش دعوة بية ماشى داليا ماشى كل شويةملكيش دعوة بية كانى انا بضربة صبرنى يارب ✪𔘓𓊔˖ִ𔘓˖ִ𓊔˖✪𔘓𓊔˖ִ𔘓𓊔˖ִ✪𓊔˖ִ𔘓𓊔𔘓✪ *تابِــع لِـقَـنَاة🩵🖇️* *"ࢪِوايَــ🩵ـات تُـࢪضِــ♡ــيه ﷻ"* *(""الأصلية "")* https://whatsapp.com/channel/0029VaaJm3t2phHJHZwDzm3J *ڪـل مَـا هو جميــل هُـنا 🩵🖇️* ✪˖ִ𔘓𓊔˖ִ𔘓˖ִ𓊔˖ִ✪𔘓𓊔˖ִ𔘓𓊔˖ִ✪𓊔˖ִ𔘓𓊔𔘓✪
❤️ 🤍 💗 🩷 🫀 ♥️ 👍 💕 💜 🤎 69

Comments