
RMe قصص وروايات عالمية🧡📚📖
February 11, 2025 at 07:32 AM
*؏ــڜــٱق✍🏻 اڵــڔﯣايــات📚📖🧡*
_*بإدارة محمـــــــود*_🧡
*❴📖❵↵* *نسوان شارعنا*🔞
*❴🔢❵الـــبـــــــــــ❴3️⃣❵ــــــــــــارت*
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
*❴📝❵↵تـنـسـيـق:جــروب:*
*📚ᘓɹ̈Ł᎗ɹ̤lɠȷᒧl✍️ᘓᓆŁɹɹ̈̇ɹɕ🌸🧡*
*❴📚❵↵الـجـروب:خـاص لـنـشـر ٲحـدث الـروايـات بـكـل الانـواع والـلـهـجـات 🧡🖇️*
*|✒️|↜لـلإشـت͜ـࢪاڪ بـ قناة*
*📚*https://whatsapp.com/channel/0029VadbWnd89inYkEVrpG0C
*📖📚؏ــڜــٱق✍🏻 اڵــڔﯣايــات📚📖*
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
*❴🧡❵↵ *مـــحمـــود* 🧡
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
*❴📝❵↵تـنـسـيـق:جــــروب:*
*📚ᘓɹ̈Ł᎗ɹ̤lɠȷᒧl✍️ᘓᓆŁɹɹ̈̇ɹɕ🌸🧡*
https://whatsapp.com/channel/0029VadbWnd89inYkEVrpG0C
`نكت😂 مـحـتـوى تـرفـيـهـي
.https://whatsapp.com/channel/0029VadTf1pL7UVUGsosVb2R
*{😍}قــرا۽ة ممتعــه للجميــع*
*{🪷}شڪرآ لــڪم لانضــمامڪم اتمنــى مشــارڪۿٖہِ رابــط قنــاتــي لکيۡ نستمــر بنشــر اجمــل الــروايــات الممتعــة*
لقيتها لبسه برموده ضيقه وملامح كسها واضح وتشيرت ضيق وبزازها مرفوعه وانا بقولها ايه الجمال ده قالت اتفضل تعال دخلت وقالت اقعد قعدت ع الانتريه وانا ببص عليها وبقولها منوره الحاره كلها قالت شكرا ياحمد تحب تشرب ايه
قولتلها عسل قالت عسل ايه قولتلها شاي قالت حاضر هيا دخلت المطبخ وااااااااااه من طيزها الي تجنن انا مستحملتش استني دخلت جوه معاها وبكلمها ليه ماتجوزتيش قالت هتجوز ومعايا بنتين كبار وانا بقولها حرام جمالك ده يروح ف الفاضي قالت بطل مجامله بقي وانا بقولها اتجوزيني وبضحك قالت لسه صغير عليه وانا ببص ع جمال طيزها وبقرب منها لحد موقفت وراها وبقولها مين قالك اني صغير لمست بزوبري طيزها انا ولعت هيا بتقولي يعني هيبقي معايا بنت لسه ماتجوزتش وانا اروح اتجوز وانا بقولها حد يروح ويسيب الجمال ده لوحدو كده مين يخلي بالو منك ويشوف محتاجه ايه وعايزه ايه قالت نصيبي
انا لزقت زوبري علي طيزها ووقف وراها وهيا قالت ابعد شوي الجو حر انا قولتلها ايوه حر اوووووي رجعت وزوبري واضح اووووي وهيا بتبصلي وكانت عرقانه وانا بقولها بنتك هتتاخر قالت ايوه عند صحبتها انا بقولها طب كويس قالت بتسال ليه قولتلها ايه رايك تشرفيني ف المحل اجيبلك طقم علي حسابي قالت محل ايه قولتلها حريمي ف كل حاجه داخلي وعبايات وقالت ايوه انا عايزه داخلي عشان ماشترتش من زمان قولتلها انا اجبلك حاجه ع زوقي قالت شكرا انا زوبري واضحه اوووي هيتفركت حرفيا
وانا وهيا طلعنا بره قعدنا وانا ببصلها وخلصت الشاي وبقولها انتي بتلبسي داخلي ايه قالت عادي قولتلها وريني قالت مينفعش قولتلها ليه مينفعش وقعدت جنبها وبقولها عشان اعرف اجبلك حاجه ع زوقي وهيا ماتكلمتش حسيت انها استسلمت خلاص وبقولها تعالي المحل وانا اجبلك انضف واجمل حاجه عندي وندخل المخزن نقيسو كمان هيا بصالي وانا بقولها ماتخفيش محدش هيكون موجود غيري وانا بكلمها وايدي ع فخادها وبقولها انتي توقفي ملكه وانا اقلعك ولبسك الكلوت والستيان وتجربي برحتك وانا وصلت خلاص لكسها واول مالمستو لقيتها اتهزت وانا بقولها مالك قالت بلاش ياحمد قولتلها ليه ياسهي وانا بكلمها وروحت خاطف من شفايفها احلي بوسه
وهيا مش بتتحرك وانا رجعت ابوسها تاني
وهيا كانها بتزقني براحه ف صدري وانا مسكت ايديها ع زوبري وهيا مش مصدقه وعنيها بصالي وانا ببوس شفايفها وهيا قالت اصبر وبتقولي بلاش نعمل حاجه قولتلها ليه قالت احسن حد يعرف قولتلها محدش هيعرف
انا من اول يوم شوفتك وانا هيجان عليك وانا وقفت اودامها ووقفتها وبقولها مفيش حد ف المنطقه بجمالك وحلاوتك ياسهي
انا فكرتك 30 سنه لسه وانا ببوسه من شفايفها ومسكت طيزها بايدي افعص في وهيا مسكت رقبتي وانا خلاص عرفت ان هيا سلمت نفسها انا ببوس فيها وبضرب طيزها وزوبري راشق ف بطنها وانا ببوس فيها ومش عايز ابعد عنها وانا مسكت بزها افعص في وبقولها تعالي ندخل اوضتك وهيا مشت معايا ودخلنا ولقيتها بتقفل الباب وباب البلكونه وانا وقف وبقرب منها وبرفع قميصها
وهيا رفعت ايديها وكان مفيش شعرايه واحده تحت باطها وانا ببوس صدرها وبطنها وكل حتي وانا نزلت البنطلون وشوفت كلوت صغير يدوب مغطي كسها انا بقولها ايه الجمال ده وبحسس عليه وهيا وقفه ومستسلمه خالص واخدتها ف بوسه وقعدتها ع السرير وبقولها حرام الجسم ده ينحرم من المتعه وانا قلعت التشيرت وهيا بصالي ونزلت الي تحت وزوبري رفع البوكسر وهيا بصالي وبقولها هتفضلي تبص عليه انا مسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وبقولها يلا قبل مابنتك ترجع هيا مسكتو وقالت توعدني هيفضل سر بينا قولتلها اوعدك انا لقيتها نزلت بوكسري وزوبري ف وشها هيا مسكت زوبري تدعك في وطلعت لسانها ع زوبري وتحركو ع زوبري وراحت تمص الراس وانا وقف وهيا بتدخلو ف بوقها لحد النص وبقت تمص ف زوبري وانا وقف ومولع نااااار وهيا بقت تمص زوبري حلووو اووووي وانا وقف ومستمتع بكل لحظه من جمالها وحلاوتها وزوبري بيختفي كلو ف بوقها وانا مسكت دماغها وبقيت انيكها وهيا امممم امممممم طلعتو وانا بقولها عايز اشرب عسلك وهيا ساكته وانا فتحت رجليها وبحسس ع الكلوت وبعدتو وشوفت اجمل كس اودامي شفرات عمله زي الورده وشكلها غامق شوي بس ممن جوه حمره انا ببص عليها وبقولها حرام عليك تحرمي الجمال ده كلو وانا بكل عزمي قطعت الكلوت وزقيتها ع السرير وهيا ع ضهرها وانا مكنتش صابر طلعت بزازها امص فيهم ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها ودخلت الراس وهيا ااااه وبقولها كسك ضيق اووووي وهيا كاتمه صوتها وانا ببصلها وراس زوبري ف كسها وبدخلو وباصص ف عنيها وهيا ااااااااه وانا بقولها عوضي حرمانك ياسهي وزوبري دخلو كلو ف كسها وهيا ااااااااه كفايه قولتلها كسك ضيق اوووووي وانا بنيك فيها وهيا اااااااه ااااااااااه وانا نايم فوقها وزوبري داخل طالع وانا حاسس بكسها بيمص زوبري حرفيا كسها قابض ع زوبري وهيا حضناني وبتحسس ع ضهري وبتقولي كمان اوووي ياحمد زوبرك يجنن زوبرك كبير من زمان محدش لمسني اااااااااه انا بقيت انيك فيها اوووووي وانا اخدت شفايفها ف بوسه جامده وزوبري ف كسها وهيا قالتلي نفسي تلحس كسي قولتلها لما تجيلي المحل هاخدك ف المخزن ولحس كل حته فيك بس سبيني اتمتع بيك دلوقتي انا بنيكها ووقغت وزوبري في عسل وهيا محروجه وبقولها انتي نزلتي قالت ايوه
انا قولتلها انتي بتحبي الحس قالت اوووي قولتلها وانا مش هحرمك منو وفتحت رجليها ونزلت ع كسها احلي لحس لحستو لوحده قبل كده فضلت الحس ف كسها وهيا ااااااااه ااااااااااه كفايه كفايه وانا بلحس اوووووي وعشان ازود متعتها دخلت صباعي ف طيزها وهيا ااااااه اااااااه
وانا بلحس ف كسها واحلي كس
وهيا كتمه صوتها ولساني ف كسها ولقيتها بتقولي هنزل انا نمت جنبها وبزها ف بوقي امص في ودهلت 3 صوابع ف كسها وفضلت انيك فيها بصوابعي وانا عيني ع كسها وهو عسلو بيطير وانا بقولها كمان نزلي ياشرموطه وهيا وشها بقي احمر
طلعت صوابعي وخليتها تمصهم وقفشت بزازها اووووي وبمصهم وانا بمصهم وطلعت علي شفايفها وبقينا ناكل شفايف بعض وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها وبقيت ارفع وسطي ودخلو اوووي ف كسها وسمع احلي اااااااه بقيت انيك فيها وانا ببص ف عنيها وهيا بتقولي بسرعه البت ممكن تاجي وانا بقولها اركبي ع زوبري هيا قالت حاضر وانا نمت وهيا مسكت زوبري وبتقولي كل ده كان فكسي ونزلت تمص في وانا نايم وهيا طلعت عليه وفضلت تنط وبزازها بجننو ملبن وطيز قشطه حرفيا انا عيني هتاكل بزازها انا بعد شويه خليتها تفنس طيزها مرفوعه كل دي طيز بقيت اضربها ومسكت زوبري ع خرم طيزها وبدخلو وهيا كاتمه صوتها وزوبري بيدخل ف طيزها وانا بنيكها كانها كانت بتتناك منها انا بقيت انيك طيزها الملبن وطلعتو من طيزها ودخلتو ف كسها وانا بنيك وحسيت اني هنزل بقيت انيك اووووي وضرب طيزها وانا زوبري بينزل ف كسها وهيا ااااااااه اااااااه وانا بقولها ياخربيت جمدانك هيا نامت ع ضهرها وبصالي وانا نمت جنبها وهيا بتقولي انت اكتر من نص ساعه بتنيك فيا قولتلها حرام تبقي اول مره للقمر وتبقي بسرعه قالتلي لما كنت ف الحاره القديمه كانت الرجاله تبصلي وعايزين يغتصبوني وانا بقولها لما شوفتك كنت عايز اخدك جوه المحل ونيكك ضحكنا وهيا قالت يلا البس عشان البت وقفت وبلبس وهيا بتقولي
اجيلك امتي قولتلها ف اي وقت بس اعملي حسابك هندخل من باب المخزن وهنقلع كل هدومنا وتجربي كل قطعه عندي ضحكت وقالت حاضر نجرب انا قولتلها يلا سلام هيا لبست روب وقالت اصبر قفلتو وخرجت تطمن وانا قبل مانزل بوستها وقفشت بزها ونزلت وكنت مبسوط اوي
اني وصلتلها طلعت هيما اخويا كان بيذاكر وانا سلمت عليه وقعدت ف الصاله وبشرب شاي ومزاجي رايق وتاني يوم الصبح الباب خبط بفتح لقيتها نوره بقولها ف ايه قالت عايزين نكمل كلامنا قولتلها احسن حد يشك يانوره قالت عمك ف الشغل واخوك مشي للمدرسه ضحكت وبقولها مدرسه ودخلتها وبقولها كنا بنقول ايه قالت هقولك انا ولقيتها نزلت ع ركبتها وطلعت زوبري وبتمص في اوووووي وقالت زوبرك يجنن ياحمد كبير اووووي وهيا بتمص ف زوبري وقفتها وبقولها يلا عشان منتاخرش اخدتها ع الكنبه وقلعتها ملط
وانا قلعت وقعدت وهيا ركبت ع زوبري وبقت تنط ع زوبري وهيا اااااه اااااااه وانا قاعد وزوبري ف كس مرات عمي الشرموطه
وانا وهيا واحلي متعه وانا اخدتها ف حضني وببوس شفايفها وانا ماسك طيزها وبنزلها ع زوبري وسمعت الباب بيخبط انا بسرعه قولتلها ادخلي جوه هيا اخدت هدومها وانا لبست هيا دخلت اوضتي وانا بفتح ولقيت اخويا بقولو رجعت ليه قالي جسمي تعبان هدخل انام قولتلو ماشي يامعلم وانا كمان هنام دخلت اوضتي ونوره خايفه كانت جنب السرير انا قلعتها تاني ونيمتها ع بطنها ودخلت زوبري ف طيزها وهيا بوقها ف المخده وانا بنيك فيها اووووووي والسرير بيعمل صوت وانا بفشخ ف طيزها ونمت وراها ورفعت رجليها ونزلت فيها نيك فكسها وانا وهيا ف نااااار ورتحنا لما زوبري انفجر جوووه كسها هيا قامت ولبست وبتقولي لبنك ده هحتفظ بيه وانا لبست وببص ع ابراهيم وطلعتها وهيا نزلت
وانا اتشطفت وفطرت وفتحت المحل ومونمون صبحت عليه ببوسه وانا قاعد وفي جارتنا ام احمد ست حلوه عايزه عبايه مني وقفه معاها وانا كنت بفكر ف سهي ومرات عمي نوره وانا قاعد وبفكر
ايمان بتقولي الي واخد بالك بقولها جوزك راح الشغل قالت ايوه راح الصبح بيقولي بتلبسي بناطيل ليه قولتلها وفيها ايه ي راجل قالي فيها كتير ملامح جسمك واضحه قولتلو ياراجل انا ف محل حريمي قالي بس صحبو راجل وانا بتكلم معاها لقيتو بيقولي لو شافك كده هيركبك وبتضحك وانا بضحك وبقولها مابعرفش ان انا بركبك من زمان وهيا قالتلي ريحتو وقولتلو خاضر ولبست عبايه فوق الهدوم انا بقولها سهي ممكن تاجيلي المحل قبل ماتاجي هعرفك تروحي قالت انا هتنيكها قولتلها انا قضيت معاها احلي ليله انبارح لقيتها بتقولي كنت عرفه انك مش هتسيبها
تعرف ام احمد بقولها ايوه قالت اخدت عبايه وطقم داخلي يجنن شكل جوزها لسه في الصحه وانا بقولها خليها تمتعو الراجل غلبان يامني
وبقولها انا هروح انام قالت ماشي روحت وشوفت سهي مع بنتها ماشيين وانا ببصلها قمر ماشي روحت وهيا كلمتني بعد ساعه وفضلنا نتكلم وانا وهيا اتكلمنا ف المتعه الي حصلت وهيا بتقولي زوبرك وهو بيدخل ف طيزي كنت عايزه اقولك بلاش بس مقدرتش وحشني نيك الطيز اوووي قولتلو هو جوزك كان بينيكك فيها تقولي دايما كان يقولي طيزك توقف اي زوبر عليك وانا بقولها حصل وفضلنا نتكلم وتاني يوم الصبح الساعه 9 كلمتني سهي وقالتلي انا فاضيه دلوقتي قولتلها انا نازل كمان خليك ورايا انا ماشي وكلمت مني وقولتلها ماتجيش غير لما ارن عليك وصلت وروحت من ورا النحل في باب للمخزن فتحتو كنا لسه بدري سهي دخلت وانا دخلت وقفلت ورايا وولعت النور وهيا قالت كل ده هدوم بقولها لازم تجربيهم كلهم قالت حاضر وهيا قلعت العبايه السوده وانا شايف اودامي عبايه بيضه بيتي ضيقه وانا قربت منها وقلعتهت العبايه لبسه قميص نوم للركبه ونص صدرها ظاهر انا قلعتها القميص والستيان والكلوت وبقت اودامي عريانه وانا بقولها المحل والمخزن بتوعك البسي اي حاجه نفسك فيها وتعالي عشان عايزك ف كلمه ضحكت وبتقولي حاضر قعدت تشوف وتفنس وتبصلي وانا بتفرج عليها وهيا لبست كلوت مفتوح من عند كسها اسود لبستو واختارت قميص نوم لاول كسها وبزازها بره هو تصميمو كده البزاز بتكون بره منو وهو اصلا شفاف قالتلي عجبني ده انا بقولها يجنن عليك وهيا قعدت ع رجلي
وانا بقولها طول اليل افكر فيك قالتلي وانا بلعب ف كسي وبتخيل زوبرك جوايه وانا بوستها ف شفايفها وبعد بوسه طويله اخدت بزها ف بوقي امص في وهيا قعدت ع حجري ونزلت ع ركبتها قلعتني الشورت والبنطلون
ومسكت زوبري تتوف عليك ونزلت في مص وبقت تمص زوبري وانا قاعد وانا زوبري مولع ناااااار تلفوني رن كان رقم غريب رديت وسهي بتمص ف زوبري كانت واحده بقولها مين قالت انا ام احمد يا حمد قولتلها اهلا يام احمد قالت كنت واخده حاجات من عندك وعايزه ابدلها قولتلها عنيه بس دلوقتي مشغول بس اتصدمت لما قالتلي انا شوفتك وانت داخل من المخزن فقولت اروح اجيب الحاجه ع ماتفتح
قولتلها ايوه ومعرفتش ارد لقيتها بتقولي برحتك لما تخلص رن عليه انا هروح قولتلها ماشي
انا ماقولتش حاجه ل سهي
وقفت سهي وخليتها تفنس وبقيت انيك فيها بعد 20 دقيقه نيك ومتعه وسهي طالعه مبسوطه واخده طقمين داخليين وقميص نوم خلصت وكلمت ام احمد وقولتلها تعالي فتحت المحل
وهيا وصلت وصبحت وانا بقولها اؤامري قالت كنت واخده دول ومعجبوش الراجل
طلعتهم ولقيت الكلوت الي كانت لبسه سهي وبقولها طب اتفضلي شوفي غيرهم قالت مني مش هنا قولتلها لا لسه موصلتش قولتلها اطلعي فوق وشوفي الي انتي عايزاه طلعت فوق ولقيتها بتنادي عليه اطلع ولقيتها مسكه كلوت فاتله
وبتقولي هو ده ايه وانا بضحك وقالت انا محتاره انا بقولها هو ابو احمد لسه في صحه قالت اهو احسن من مفيش وانا بضحك معاه ولقيتها بتقولي مش الي كانت معاك دي سهي انا بقولها قصدك مين قالت الي كانت هنا انا وقفه بره وشيغاها خارجه قولتلها ايوه قالت بس حلوه
انا بقولها اكيد وانا بقولها اختارتي حاجه قالت محتاره اختار انت انا بقولها هو انا جوزك قالت عشان ممكن يطلع زواق زي زوق جوزي انا قولتلها شوفي مفيش احلي من ده مسكت قميص نوم بقولها شوفي ده شفاف وضهرو مكشوف لفوق ال مش عايز اقولها الطيز ونص الصدر بره هيبقي شكلو تحفه عليك هيا بصالي وقالت انت شايف كده قولتلها ايوه قالت ولو معجبش الراجل قولتلها تعالي الصبح بدري وانا هشوفلك واحد غيرو وقبل ماتمشي هتجربيه قالت اجيلك الساعه كام
انا قولتلها بدري عشان تاخدي راحتك قالت طب ولو عجبني قولتلها تعالي بردو
لو مكنتش فتحت كنت قولتلها جربيه دلوقتي قالت اودامك قولتلها هو انا غريب
قالت خلاص الصبح هكلمك قولتلها بكره ف المخزن عشان تاخدي راحتك
هيا قالت سهي اخدت راحتها بردو قولتلها اوووووي وطالعه مبسوطه ومرتاحه كمان
لقيتها بتقولي ايوه انا عايزه ارتاح كمان انا ببصلها وبقولها ابو احمد مش بيريحك قالت لا وحياتك انا بقولها خلاص بكره تعالي واختاري الي نفسك في ونزلت وانا ع اخري بس انا ف المحل وهو مفتوح ام احمد شكلها هيجانه اوووي
كلمت ايمان ولما وصلت اخدتها فوق وطلعت زوبري وهيا بتمصلي ولما في زبونه تحت هيا وقفت وقالت الصبح بردو جوزي قالي امصلو وضحكنا وهيا نزلت وبقت وقفه معاها وانا قولتلها انا مروح ومشيت ونوره مرات عمي كانت راجعه من بره واحنا ع السلم وقفنا نتكلم وقالتلي انها عايزاني تاني وانا قولتلها بعدين عشان تعبان وطلعت وانا ف البيت اخويا ف الكليه
وكلمت سهي نضحك مع بعض وانها مبسوطه بالي حصل وانا وهيا اكتر من ساعتين بنتكلم هيا قفلت عشان تتغده وبعد ساعه رجعت اكلمها وطلعت ف البلكونه وهيا وقفه جووه وطلعت بزازها وانا ببص وبكلمها فون وورتني طيزها االكبيره وزوبري وقف صورتو وبعتو وهيا بعد 5 دقايق بعتتلي في كسها وهو بينزل وقفلت معاها واخويا رجع ودخل االاوضه وانا دخلت نمت صحيت بليل طلعت سهرت شوي ورجعت نمت
والصبح تلفوني رن وكانت ام احمد وسالتني اطلع دلوقتي قولتلها هغسل وشي وجيلك انا ف لحظه كنت تحت وطلعت اول الشارع وفتحت المحل وهيا دخلت وقفلت من جوه وهيا قالت مافتحتش الي ورا ليه قولتلها الاتنين واحد ولعت النور وبقولها مقاسك ايه قالت مش عرفه قولتلها انا هعرف حطيت ايدي ع فخادها من بره وبقولها مقاسك وسط ده فوق تعالي طلعت فوق وبقولها تجربي قالت هنا قولتلها ايوه
قالت احسن حد ياجي قولتلها احنا لسه بدري ومحدش هياجي وانا زوبري وقف ام احمد دي ف شارعنا ابنها مش صحبي يعني بس اعرفو
عندها 42 سنه جسمها كيرفي فلاحه
هيا قالتلي انا خايفه قولتلها من ايه سهي دخلت واخدت الي هيا عايزاه وطالعه مرتاحه ومبسوطه
هيا قالتلي بس قولتلها سبيلي نفسك وانا هعملك كل حاجه بنفسي خلاص هيا ساكته وانا بقلعها العبايه السوده وبقولها سيبي نفسك
وهتخرجي مرتاحه مش عايزه ترتاحي عملت بدماغها امممم قولتلها هريحك وبسطك بس انتي ساعديني قلعتها العبايه السوده وشوفت جسم نااااار بزاز كبيره تحت العبايه وطيز تجنن بقولها هو ابو احمد مش عجبو الجمال ده وانا حضنتها من ورا وهيا بتقولي بتعمل ايه قولتلها مفيش
بقولها تجربي قمصان النوم ولا الداخلي الاول قالت جيبلي تشكيله حلوه وانا بقولها المحل تحت امرك قعدت ع كرسي وهيا وقفه وبتختار وانا بقولها اختارتي قالت ايوه قولتلها يلا اقلعي عشان تقيسي وهيا محروجه وبقولها ماتخفيش
وبوست خدها وبقولها برحتك خالص ماتستعجليش قالت انا خايفه قولتلها من ايه
انا حضنتها من ورا ومسكت بزازها وبقولها انتي زبونه جميله وجايه تشتري وانا هجبلك انضف حاجه واحلي حاجه عندي بس انتي سبيلي نفسك عشان اعرف اريحك وهيا حسه بزوبري وبتقولي ايمان ممكن تاجي قولتلها مش هتاجي بس يلا بسرعه انا زوبري فوق طيزها وبحكو فيها وماسك بزازها ولفيت وشها وهيا بصالي وانا اخدت شفايفها ف بوسه ونيمتها ع الارض ونمت فوقها
وفضلت ابوس ف شفايفها وبفعص ف جسمها ف كل حتي وطلعت بزازها من العبايه ااااااااخ جامدين اوووووي نزلت فيهم مص وطلعت زوبري ودخلتو ف بوقها وهيا بقت تمص ف زوبري وهيا نايمه ع الارض انا وقف ت ركبي وزوبري جنب وشها وهيا بتمصلي وهيا طلعت زوبري وقالت بسرعه قبل ماحد ياجي قولتلها ماشي انا رفعت العبايه وشوفت برموده نزلتها مع االكلوت وشوفت كسها في شعر خفيف وبحسس عليه ودخلت صباعي هيا قالت اممم وانا طلعت صباعي وكان فب عسل وانا حسيت اني لو طولت هتسيبني وتمشي وانا مسكت زوبري وبحكو ف كسها وعلي شفايف كسها ودخلتوو وهيا اااااه وكاتمه صوتها وانا بنيكها كسها ضيق بقيت مستغرب اووووي ازاي هو ضيق كده انا بنيك فيها وهيا حضناني ومش عايزاني اقوم من عليها وكل ماقولها نغير الوضع ترفض وانا فضلت انيكها ف نفس الوضع ده ولقيتها بتنزل وبترتعش وانا من حركاتها انا نزلت ف كسها وهيا قامت وقالتلي همشي وهاجي العصر ابدلهم من ايمان وهيا لبست وانا بقولها انا لسه عايزك قالت ف يوم تاني انا كلمت ايمان وعرفت انها ف الطريق وانا فوق زي منا طلعت ايمان وقالت ف ايه قولتلها بدون كلام يلا اركبي هيا قلعت البنطلون والبرموده وبعدت الكلوت وركبت ع زوبري كنت لسه منزل بس لسه هايج اوووي ع ام احمد وجمالها وخوفها وجمال كسها
فضلت تنط ع زوبري وانا وقفتها ورفعت رجليها وفضلت انيك فيها ونزلت ع وشها وكلو تمام
وقعدت معاها المحل مفتوح
وقعدنا نتكلم وقالتلي فاكر يوم ماكلمتني ع شغل قولتلها انا جيبك هنا عشان مش بتتكسفي قالت فاكر اول مره وانا بتبص ع طيزي وانا بقولك بتبص ع ايه اتحرجت مني قولتلها مانتي شرموطه تاجي تاني يوم يافاجره وتدخلي عليه المخزن بقميص نوم ضحكت وقالتلي انا لقيتك تعبان وانا اصلا هيجانه قفلت المحل وقلعت فوق ولبست قميص نوم ونزلتلك وانت كمان مصدقت لقيتك نيمتني وبقيت تنيك في زي الاسد
نص ساعه كسي بقي بيوجعني وانت بقيت كل يوم تنيك فيا وضحكنا وانا بقولها علي ماتجوز يا مونمون قالت وبرد هتنكني وضحكنا وانا شوفت سهي بتقولي صباح الخير بنقولها صباح النور لقيتها بتنادي ع بنتها وبتقول ل ايمان البت عايزين ليها حاجه حلوه قالتلها ايمان عنيه بنتها حل ه اوووي طلعو كلهم فوق وسهي نزلت وبتكلم معاها وحسابها 450 اخدتهم منها عشان بنتها ماتشكش ف حاجه وروحت وكلمتها وعرفت ان هتيقي لوحدها بليل بنتها هتروح فرح اخو جوزها وانا بقولها هنسهر للصبح وهيا قالتلي انها هتستناني وانا قولتلها جيلك ياقمر وقفلت معاها وانا ف البيت بظبط نفسي وباخد دش ولقيت اخويا بيقولي ف واحده بعتالك رساله ع الوتس يامعلم بتقولك ايه رايك ف ده انا بقولو فتحت التلفون ليه وقالي مش دي سهي قولتلو ايوه قالي عيش يامعلم انا قولتلها خليك ف دراستك قالي ياعم شوفنا بحاجه قولتلو قريب ومش هحرمك من اي لبوه وبكره تشوف قالي زي مين قولتلو بعينك قالي عشان خطري ضحكت وقولتلو اولهم مرات عمك قالي نوره قولتلو ايوه المره الجايه اوعدك تكون معايا عليها قالي تمام اوعي تنسي ونزلت عشان اروح ل سهي.........
يـــــــــ͢ـོ͓ـــتبــــــــــــــོـ͓ـــ͢ــ؏
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
❴📖❵↵*تنسيق مشرفين مجموعة:
❴📚❵↵*قصص وروايات عالمية📚🧡
❴🧡❵↵*ننشر جميع انواع القصص والروايات العالمية
حـب🧡.
حـزن🧡.
اكشن🧡.
رعب🧡.
❴👑❵↵*أن كنت من عشاق ومدمني القصص مكانك عندنا🧡
❴🧡❵↵*رابط المجموعة للاشتراك:
https://whatsapp.com/channel/0029VadbWnd89inYkEVrpG0C
`نكت😂 مـحـتـوى تـرفـيـهـي
.https://whatsapp.com/channel/0029VadTf1pL7UVUGsosVb2R
❤️
❌
👍
😡
🤤
🎀
🔪
🖕
😂
😠
45