
RMe قصص وروايات عالمية🧡📚📖
February 11, 2025 at 07:32 AM
*؏ــڜــٱق✍🏻 اڵــڔﯣايــات📚📖🧡*
_*بإدارة محمـــــــود*_🧡
*❴📖❵↵* *نسوان شارعنا*🔞
*❴🔢❵الـــبـــــــــــ❴4️⃣ــــــــــــارت*
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
*❴📝❵↵تـنـسـيـق:جــروب:*
*📚ᘓɹ̈Ł᎗ɹ̤lɠȷᒧl✍️ᘓᓆŁɹɹ̈̇ɹɕ🌸🧡*
*❴📚❵↵الـجـروب:خـاص لـنـشـر ٲحـدث الـروايـات بـكـل الانـواع والـلـهـجـات 🧡🖇️*
*|✒️|↜لـلإشـت͜ـࢪاڪ بـ قناة*
*📚*https://whatsapp.com/channel/0029VadbWnd89inYkEVrpG0C
*📖📚؏ــڜــٱق✍🏻 اڵــڔﯣايــات📚📖*
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
*❴🧡❵↵ *مـــحمـــود* 🧡
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
*❴📝❵↵تـنـسـيـق:جــــروب:*
*📚ᘓɹ̈Ł᎗ɹ̤lɠȷᒧl✍️ᘓᓆŁɹɹ̈̇ɹɕ🌸🧡*
https://whatsapp.com/channel/0029VadbWnd89inYkEVrpG0C
`نكت😂 مـحـتـوى تـرفـيـهـي
.https://whatsapp.com/channel/0029VadTf1pL7UVUGsosVb2R
*{😍}قــرا۽ة ممتعــه للجميــع*
*{🪷}شڪرآ لــڪم لانضــمامڪم اتمنــى مشــارڪۿٖہِ رابــط قنــاتــي لکيۡ نستمــر بنشــر اجمــل الــروايــات الممتعــة*
لما وعدت اخويا اني هخليه ينيك الشرموطه مرات عمي نزلت ل عند سهي وهيا فتحتلي الباب
وانا بقولها ايه الحلاوه دي
هيا قالت اقعد تعالي بقولها الليله صباحي قالت بس خليك رومانسي معايا
قولتلها انا اصلا ملك الرومانسيه واخدتها ف بوسه وبفعص طيزها وهيا ياخربيتك براحه
وبقولها طيزك تجنن وهيا قالت بحب شقاوتك اوووي قعدنا مع بعض وهيا قالت تشرب ايه قولتلها اشرب من دول وبمسك بزازها وهيا ضحكت وانا بقولها نفسي اعرف تحت الروب ده ايه ضحكت وقالت هتعرف لما اقلعو
ها هتشرب ايه قولتلها اي حاجه
هيا دخلت المطبخ وانا دخلت وراها ووقفت جنبها وبقولها بقي الجمال ده لو مكنتش وصلتلو كان هيقعد مع نفسو كده وهيا بتقولي ايوه عادي
تعرف انا ليه سيبت المكان الي كنت في بقولها ليه قالت بسبب عيل صغير بقولها ازاي قالت كان بيكلمني علطول وانا بكلمو زي ابني كان 16 سنه
بس ماعرفتش انه زباله وهو كان بيجبلي طلبات هو كان جارنا لقيتو ببتحرش بيا وانا بضحك معاه وببعدو بس معرفش ازاي انا حبيت حركاتو ف جسمي وسيبت نفسي ليه وهو قلعني خالص وانا كنت خلاص سلمت ليه وهو من غباؤ وانا مسلمه نفسي بيقولي اعمل ايه تاني وانا ببصلو وقولتلها ماتعملش قوم الي ضيقني لما لقيت زوبرو صغير ووقتها خوفت ليحكي لحد ف بعدها بيومين سيبت البلد وانت من اول ماكلمتني عرفت انك عايزني وانا قولت لنفسي لو طلعت عاقل هكمل معاك وتبقي دكري الي بيريحني قولتلها وايه الدنيا مرتاحه قالت اووووووي وانا عندي ليك مكافاءه كمان بقولها ايه ياموزه قالت هتعرف ف وقتها
قولتلها ماشي انا حضنتها من ورا وبقولها اخويا عرف اني بنيكك قالت ازاي قولتلها من رسالتك الي بعتيها شافها قالت وعملت ايه قولتلها ولا اي حاجه قالت اخوك امان قولتلها ايوه مش نفسك تتناكي من اتنين هيا عطتني وشها وبتبتسم وقالت **** لو الاتنين اخوات ورجاله وانا هبقي كلبتهم ينكوني علطول انا موافقه قولتلها وبناتك قالت بناتي عرفين كل حاجه قولتلها بجد قالت ايوه والمفاجاءه الي كنت عايزها اقولهالك ان الكبيره المتجوزه عايزه تاجي معانا ف يوم
قولتلها يامرحب قالت لما جوزها يسافر هتاجي تقعد معانا شوي
قولتلها بنتك الكبيره حلوه لقيتها بتوريني صور ليها شبه الممثله منه شلبي ف جسمها
وبقولها شكلها جامده
قالت طبعا مش بنتي قولتلها والصغيره قالت دي حبيبتي دي هيا الي بتنضفلي كسي بالسانها وبتريحني قبل ماشوفك انا بقولها يابختك بعيالك وهيا قالتلي تعال طلعت بالعصير وقعدنا ولقيتها حطت رجل ع رجل وفخادها ظهرت ناعمه وبيضه انا قعدت جنبها احسس ع فخادها وهيا بتقولي اخوك بتاعو كبير زي بتاعك قولتلها معرفش
قالت بمجرد تخيل اني بتناك من اتنين حسيت برعشه وانا وقفه ف المطبخ وحسا اني كسي بينزل عسل انا بقولها وريني فتحت رجليها وشوفت قميص نوم قصير لاول كسها وشوفت كسها فتحت رجليها وقعدت مابين رجليها وشوفت كسها مبلول بحسس عليه وهيا بتقولي هو ممكن الزوبرين يدخلو ف كسي قولتلها نجرب قالت انت هيجتني اووووي ياحمد
قولتلها انتي هايجه لوحدك ولحست كسها وهيا مسكه دماغي وانا بلحس ودخلت صباعي ف كسها وهيا نزلت عسلها وانا وقفت وقلعتها الروب وبقولها ايه الجمال ده كسها بيلمع والقميص نص بزازها بره انا مسكت بزازها وبفعص فيها ووقفت وهيا قاعده وطلعت تلفوني وصورتها صوره وهيا قالت بتصور ليه قولتلها ل اخويا هيا طلعت بزازها وبتمص حلماتها وانا ببعت ل هيما وهو بيبص وقالي اجيلك وهيا قالتلي ااااه خليه ياجي
انا قولتلها تعال بس خالي بالك دقيقه والباب خبط وانا فتحت اخويا دخل لابس شورت وتشيرت اول ماشفها ف الصاله بقميص نوم قرب منها وهيا بتبتسم ليه وقعد جنبها وهيا قالتلو ازيك ياهيما قالت تمام قالتلو اول مره ليك قالها ايوه قالتلو وانا بحب الواد الي اعلمو ع ايدي وطلعت بزها وقالتلو بتعرف تمص اخويا هجم عليها مص ف بزها وتقفيش ونام عليها وانا بتفرج ولقيت اخويا مخرج زوبري وبيمسكو كان كبير تقريبا قد بتاعي
وهيا حضناه وزوبرو دخل ف كسها وهيا ااااااااااااااه واخويا حضنتها وهيا ياخربيت زوبرك واخويا بقي بينيك فيها وهيا حضناه والاتنين بيبوسو ف بعض وبعد شوي اخويا بيقولها عايز طيزك هيا قالتلو نيكها اخوك ناكها قبلك فنسيت واخويا دخلو ف طيزها وسهي بقت تصرخ وانا وقفتها وبقولو مع بعض بقي اخدتها ع الاوضه ونمت ع ضهري وهيا طلعت زوبري وبتمص في واخويا بينيكها من ورا وهيا مبسوطه اوووي بكده ولقيتها طلعت ع زوبري واخويا ركب فوقها ودخلو ف طيزها وده الي كانت نفسها فيا بقت تتناك مننا وصوتها عالي وانا واخويا ننيك فيها بكل عتف وهيا ف بتصرخ وانا لقيت اخويا بينزل ف طيزها وطلع زوبرو ولقيتو بيخليها تمصو وهو لسه وقف وهيا بتمصو اووووي وهو بيقولي عايزه تركب ع زوبري قولتلو نام ع ضهرك هو نام وهيا كانت بتمسح لبنو الي بينزل من طيزها وراحت قلعت ملط وركبت ع زوبرو واخويا بيقول اااااااااه
وانا نيمتها ف حضنو ومسكت زوبري علي كسها واخويا زوبرو ف كسها بقيت ادعك كسها وزي ماهيا كان نفسها بدخل زوبري ف كسها وهيا ااااااااه اااااااااااااااااه وانا زوبري بيدخل وزوبرو اخويا ف كسها دخلت زوبري للاخر وهيا اااااااااااااااااه وانا الي بقيت احرك وسطي رايح جاي وانا بنيك فيها واخويا بيحرك نفسو براحه وانا بضرب طيزها وشتمها انا لقيتها بتصرخ وعسل كسها بينزل زي الشلال انا زوبري انفجر من المتعه ونزلت واخويا لقيتو بيقول اااااااه اااااااه مش قادر واخويا كمان نزل ف كسها
وانا بتفرج ع كسها الي منزل ماسوره لبن وهيا مبسوطه وبتقول ياخربيتكم عملتو ايه قامت من ع زوبر اخويا بتمصو واخويا زوبرو بينام وانا قولتلو اخلع انت بقي قالي ماشي قام ولبس ونزل وهيا قالت ماحسيتش بكسي والزوبرين جوووه مكنتش قدره اتحكم ف نفسي وانا ببوسها واخدنا دش رايق ولبستلي فستان رقص وعرفت انها ناويه ع دلع انهارده قعدت معاها الفستان كان مفتوح من الجانبين لحد الوسط ومفيش ضهر خالص كل ضهرها عريان لحد اول خط طيزها الكبيره ونص بزازها بره والسره بتاعت بطنها واضحه وهيا قعدت تكلمني عن بنتها الكبيره وانها عرفه كل حاجه عنها وهيا نفسها تجرب زوبر تاني غير جوزها وانا بقولها توصل هيا بس وفضلنا نتكلم لوقت متاخر وانا اتصدمت لما لقيت الباب بيتفتح ولقيت بنتها داخله علينا وانا بشورت بس وامها بقميص بتاع الرقص بنتها دخلت وبتقول ل امها انها رجعت عشان تعبانه امها قالتلها سلمتك ياحبيبتي ادخلي ريحي انا شويه وهجيلك انا زي منا ماتحركتش ولقيت سهي قالت هنكمل عادي انت بس شد نفسك عليه اوووي وخليني اصرخ تحت منك عشان البت تحكي ل اختها ع الي بيتعمل فيا بقولها انتي فاجره ياسهي قالت ف بيتي وع سريري ابقي فاجره وشرموطه ليك انا وبناتي بس بره بميت راجل انا بقولها اسد ياسوسو بس انتي ف الاخر بكس ونيمتها ع ضهرها وبقولها اكمل ولا بنتك ايه نظامها قالت استني قامت ودخلت ع بنتها واتاخرت ببص عليهم لقيت سهي وبنتها بيبوسو بعض وانا ببص عليهم ولقيت سهي نيمت بنتها ع ضهرها وفتحت رجليها وبتلحس كسها وانا بقيت ع اخري دخلت براحه ومن غير ماتحس رفعت فستان الرقص الي وراني طيزها كامله وسهي بتبصلي وانا بلحس كسها وخرم طيزها ولقيت سهي قعدت بكسها ع وش بنتها وانا هتجنن وانا شايف كس بنت اودامي والبت ماتعرفش ان انا معاهم لسه انا ببص ع كسها وانا قولت لازم الحس كسها وده الي حصل لما نزلت ع كسها بالساني اول مالساني لمس كسها ارتعش وانا واخدو كلو ف بوقي وبلحس في كسها وامها بتقولي الحس بس وانا بلحس ف كسها وبنتها نزلت وانا ببلع عسلها كل نقطه بتنزل منو
وانا طلعت بزوبري مشيتو ع شفايف كسها رايح جاي كان سخن ويجنن انا روحت لعند سهي وقفت اهيا بتمص زوبري وهيا قالت اخرج بره قولتلها حاضر طلعت وانا زوبري نااار وببص عليهم الاتنين ف وضع 69 وبنتها كسها يجنن فضلت كده 3 دقايق وبنتها نزلت وسهي بتلحس كسها وسبتها وطلعت وقالتلي اوعي الي شوفتو هنا يطلع بره قولتلها عيب ياسوسو قعدت جنبي ومسكت دماغها ونزلتها ع زوبري تمصو وانا بقولها مصي انا بقيت اضغط ع دماغها وزوبري كلو ف بوقها
وهيا طلعتو وقالت هتموتني وقفت ومسكت زوبري وبتقولي زوبرك جنن البت ياوسخ
وبقولها ينفع انيك طيزها قالت اصبر لقيت سهي نيمتني ع ضهري وركبت فوقي وبقت تنط وصوتها مكتوم ولقيت بنتها طلعت وهيا لبسه كلوت وستيان وبتقرب مننا ووقفت جنبي وبتبوس امها وانا مديت ايدي بحسس علي جسمها والاتنين بيبوسو بعض وسمعت سهي بتقولها احمد عايز ينيك طيزك وبنتها بتبتسم ونزلت ع شفايفي بتبوسني احلي بوسه انا وهيا كاننا عشاق بنبوس بعض وبقولها عايز انيك طيزك قالت حاضر قريب لما اجهزها لزوبرك وانا ببوسها وسهي بتقولي هتنيك عيالي الاتنين معايا
وانا زوبري انفجر ف كس سهي وزوبري ف كسها وسهي اااحححح ياخربيتك لبن كتير وسخن
قولت ل بنتها نضفي زوبري هيا قالت عنيا لفت ل امها ولقيتها بتعمل معايا وضع 69 انا كسها اودام مني تخت الكلوت انا حسيت بايد طلعت زوبري من كس سهي ولقيتها بتمصو وانا بعدت كلوتها وشوفت كسها الي يجنن رجعتها ورا شويه
وبالساني ع كسها الحس وزوبري بيتمص وخلصنا سهي قالت اودامي ع الحمام روحنا احنا التلاته
عريانين وسهي قالت ممنوع ياحمد تفتح البت
او اي حاجه تخرج بره الشقه انا حبيتك وعرفه انك راجل عشان كده انا هدلعك حتي بنتي المتجوزه عايزه تشوفك وتنام معاك يعني هنبقي 3 عليك هتتمتع وتدلع بس حافظ علينا قولتلها ف عيني فتحنا الدش وانا وقف وسهي بتنضف جسمي وانا ببص لجسم بنتها ريهام
الصغيره ريهام ولكبيره اميره
وانا بمسك ايد ريهام قربتها مني وببوسها وبقفش بزازها وزوبري وقف وسهي ضحكت وقالت مش هنخلص انهارده انا عارفه انا بحسس ع كس ريهام وسهي قالت تعالي نام ع ضهرك نمت ولقيت سهي قعدت بنتها ع زوبري بكسها وزوبري نايم ع بطني وريهام قعدت بكسها عليه وفضلت تروح وتاجي وزوبري مابين شفايف كسها وانا لقيت سهي قعدت بكسها ع وشي بقيت الحس والاتنين بدلو وسهي دخلت زوبري ف كسها وريهام كسها ع وشي
بلحس في والاتنين بيبوسو ف بعض وانا دخلت صباعي ف طيز ريهام
ودخلت التاني وريهام بتبوس امها وانا ناوي انيكها ف طيزها فضلت افتح ف طيزها وهيا اول ماخلصت بوس مع امها لقيتها بتفتح طيزها بتقول ل امها عايزه اتناك ف طيزي قالتلها تعالي وانا فرحت اووووووي لقيت سهي وقفت وقالت لبنتها نامي ع بطني نامت ريهام ورفعت طيزها وانا وقفت وراها وسهي فتحتلي طيز بنتها وقالت يلا انا مسكت زوبري وبدخلو براحه وريهام ااااااااه دخلت راس زوبري وانا بدخل دخل نصو وريهام اااااااااااه كفايه ولقيت سهي قعدت بكسها عند وش بنتها وبقت تلحس كسها وانا نمت ع ريهام وزوبري ف طيزها كلو وهيا ااااااااااه وشها احمر اوووي وانا نايم فوقها وطيزها بتعصر زوبري عصر وانا هتجنن وانا رفعت نفسي وبقيت انيك فيها
3 دقايق من المتعه والاهااات من ريهام زوبري مستحملش ونزلت ف طيزها وانا مبسوط ووووي طلعت زوبري وسهي بتبص ع طيز بنتها وبتقولها مبروك ياحبيبتي عقبال ماتتجوزي وتنفتحي من اودام كمان وانا اتشطفت وطلعت قعدت وفضلت شوي ولقيت ريهام طالعه بتعرج وانا وقفت وبقولها سلامتك وروحت شيلتها ع ايدي وهيا لفه فوطه الفوطه اتفتحت وشوفت اجمل بزاز دخلتها اوضتها ونيمتها وببص ف عنيها ولقيتها بتقولي بتبصلي ليه كده قولتلها انتي حلوه اووي وجسمك تحفه وهيا قالت انا تعبانه ممكن اسيبني ارتاح بقولها تعبانه من ايه قالت منك
قولتلها سلامتك لقيتها قالتلي المره الجايه براحه شوي قولتلها غصب عني مستحملتش وانا ببوس شفايفها وبمص بزازها وبحسس ع كسها وبمص بزها والبت بتلعب ف شعري وحلمت بزها جاااامده لقيت سهي قالت كفايه انتو ايه
وقفت وسهي بتقولي سيب البت تنام وترتاح وتعال عشان نكمل سهرتنا
طلعت وقعدت وسهي قالت مالك
قولتلها ريهام جميله قالت امال لو شوفت الكبيره هتعمل ايه بقولها المهم النحله الكبيره وقعدتها جنبي وبتقولي بنتي ممكن تاجي كمان اسبوع
كل الي عايزه منك انك تعذبها بقولها ازاي قالت اوعي تنيكها مص ولحس وعمل كل الي نفسك في قولتلها وليه كده قالت هتعرف ف وقتها اتعشينا ودخلنا اوضتها قعدت ترقصلي وانا وهيا زي المتجوزين وشديتها ف حضني وبقينا نبوس بعض وقالتلي نام بقي ونمت ف حضنها والصبح ريهام كانت قاعده اودام الشاشه بوستها وبقولها صباح الخير قالت صباح النور
وانا بكلمها كلام عادي وبعد شوي اخدت شفايفها ف بوسه تاني وقلعتها كل هدومها ومسكت دناغها ع زوبري تمصو وانا خليتها تفنس ودخلتو ف طيزها وبقيت انيك فيها اكتر من ربع ساغه انا وهيا ف الصاله ونزلت ع وشها وهيا مبسوطه اخدتها للحمام استحمينا وطلعنا لبست واخدت رقمها ومشيت روحت البيت واخويا كان صاحي صبحت عليه وهو مبسوط ولقيتو بيقولي مرات عمك كانت بتسال عليك بليل قولتلو عايزه ايه
ضحك وقالي بتقولي احمد فين بقولها مش عارف قالتلي لما ياجي قولو مرات عمك عايزاك ضروري قولتلو سيبك منها دخلت نمت لحد الساعه 2 كلمتني مرات عمي وانا رديت عليها واتكلمنا وملخص الكلام هيا عايزه تتناك
قولتلها بعد العصر اطلعي اركبك هيا قالت ماشي طلعت اتشطف واتغديت وعرفت هيما انه يستخبه لما مرات عمك تخبط وانا هعمل الازم معاها وانت تكون جاهز قالي ماشي وبعد العسر بساعه
طلعت اخويا دخل الاوضه وانا فتحت
وهيا لبسه روب وبتقولي فينك ياواد بقولها ادخلي ياجامده وهيا دخلت وانا روحت ضربها اوووووي ع طيزها وهيا ااااااااه براحه بقولها مفيش براحه قالت تعبانه ياواد اووووي نزلت انبارح مرتين من التفكير فيك قولتلها وعمي فين قالت نايم جنبي
انا بقولها هعوضك وريني لبسه ايه تحت ده لقيتها قلعتو ولبسه قميص نوم احمر وقالتلي عجبك انا بقولها جامد وقعدت ع الكرسي وهيا قالت يلا عشان تعبانه قولتلها يلا اخدتها ودخلنا جوووه وقلعتني وقلعتها ونزلت لحس ف بعض وانا ركبتها ع زوبري وبقيت انيك فيها وشوفت هيما قالع وبيتسحب انا فتحت طيزها وبقولها اجمدي وهيا فوق زوبري واانا حضنتها اوووي ولقيتها اااه وانا حضنها وزوبر اخويا بيدخل ف طيزها وهبا ااااه وبتبص لورا شافت ابراهيم قالت بتعملو اييييه وانا بقول بس ياكسمك وبقينا احنا الاتنين ننيك فيها وهيا مش عارفه تتكلم واخويا بيضرب طيزها وانا ببوسها اووووي وهيا سخنت وعجبها الوضع وبقت تطلع احلي اهات وتقول نكوني اوووووي نيكو مرات عمكم ياولاد واحنا بنيكها
وابراهيم بيقولها مصي زوبري هيا قللت حاضر وهو نام ع ضهرو وهيا نزلت تمصلو وانا بقيت انيكها ونزلت ف كسها وهيا مكمله مع ايراهيم وانا بقيت اتفرج عليهم وابراهيم فشخها وبيشتمها وضربها حتي لما نزل ف كسها قعد يشتمها وهيا مبسوطه وضربها ع وشها وهيا شكلها مبسوطه ولقيت اخويا اخدها ف نيكه تانيه المره دي ع الارض فشخها حرفيا وهيا انبسطت اووووي
وطالعه مبسوطه وانا بقولو اياك تجيبها هنا بدون علمي قالي ماشي بليل نزلت وانا سامع صوت اهات نزلت البوابه مقفول وابراهيم وقف ورا مرات عمو وبينيك ف كسها وانا بتقرج وهو زنقها ف الحيطه فشخها وانا ابص ورجع وهو بيشتمها وطلع زوبرو ولقيتو بيضرب كسها اوووووي بيضربو بالقلم وهيا ترتعش من كتر الضرب كسها احمر وهيا بترتعش ونزلت عسلها ع ايدو وهو نكها تاني ونزل ف كسها وانا طلعت بعد شويه نزلت وهيا قاعده ع السلم لوحدها بقولها قاعده ليه كده
قالت مش قدره اطلع بقولها ليه قالت شوف لقيتها بتوريني كسها احمر اوووووووووووي
بقولها من ايه قالت اخوك
قولتلها جدع قالت اخوك بيحب الضرب اووي
قولتلها فين عمي قالت نايم
قولتلها اطلعي يلا قالت حاضر يادكري وقفت وقالت مهما يحصل زوبرك الي بيجنني قولتلها اطلعي فوق ياشرموطه ضحكت وبتطلع وانا نزلت قعدت بره شويه ع القهوه وشوفت ريهام معديه وكلمت ايمان قالتلي بقالك يومين مش بتاجي المحل ليه قولتلها مشغول قالت تعالي عايزاك روحت ليها محلي ف اول الشارع
كانت معاها زباين خلصتهم وقالت انها هتسافر شهرين عند اهلها وهترجع تاني قولتلها شهرين مره واحده قالت لازم وانا بقولها هتمشي امتي قالت كمان يومين وبعدين انا عايزه زوبرك قبل مامشي قولتلها اهدي احنا ف المحل قالت تعال طلعنا فوق وفضلنا نبوس بعض وقالت جوزي مالمسنيش وانا تعبانه بكره اعمل حسابك مش هسيبك وانا بقولها الي انتي عايزه يامونمون وده عربون موفقتي انا فكيت البنطلون بتاعها ونزلت ونظلت بنطلون الي تحت بالكلوت وطلعت زوبري ودخلتو من بين فخادها وهيا ااااااااه وانا بقولها عشان تعرفي اني بحبك ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا ااااااااه طلعتو من كسها بقولها لا كده نتفضح دخلت زوبري وهيا بتلبس وقالت بكره تقفل المحل ونكمل ليلتنا وهيا نزلت وانا سهرت والساعه 12 ام احمد معديه وبتسلم عليه وشها مبتسم
وبتسلم عليه وانا قفلت وروحت وتاني يوم الصبح كلمت ايمان وقولتلها انا ف المخل مش هكون فاضي بليل هيا قالت انا جيالك ودخلت والمحل مقفول وانا وهيا احلي زوبرين ورا بعض المشكله انها خلتني انزل ف كسها المرتين وهيا مبسوطه بالبني ونزلت مبسوطه وانا قفلت وروحت ونمت
وصحيت ع تلفون سهي قالت تعالي عايزاك روحت وقعدت معاهم وعرفت منهم ان ريهام جيلها عريس وعرفتني عليه قولتلوو عرفو عيل طيب وفي حالو وسهي قالت يعني اوفق قولتلها هو جاهز قالت ايوه واحنا حاهزين
قولتلها تمام وانا بقول ل سهي تعالي اشتغلي ف المحل بتاعي شهرين ع ما ايمان ترجع قالت مينفعش ولقيتها بتقولي شغل ريهام معاك وبقول عادي وايه المشكله قالتلي بس اوعي تلمسها او تقرب منها تبقي مصيبه لو حد شافكم قولتلها طبعا لا انا مش اهبل قالت هتاخد كام قولتلها زي ايمان قالت وايمان بتاخد كام قولتلها مش لازم تعرفي هبقي اقول ل ريهام عشان لو هيا هتصنصر منك فلوس ماتعرفيش قالت مش بتخبي عني حاجه
قولتلها هيا برحتها بقي
وبعد يومين لقيت ناس دخله عندهم وعرفت ان ده العريس وامه وابوه واخته وسمعت زغروطه ف الشقه والي انبسط منو ان اختها الكبيره موجوده وانا مش هسيبهم انهارده اكيييد
هكلم سهي وهيا هتعرفني ايه الدنيا
وبليل كلمت سهي وهيا قالتلي بكره هكلمك
واحنا عرفنا خطيب ريهام انها شغاله ف محل ملابس حريمي وهو معندوش مشكله يعني من بكره هتنزل الشغل معاك قولتلها اشطا
قالت ياحمد اوعي تلمسها ف المحل اعتبرها مش موجوده ولما تمشي وتاجي هنا تبقي برحتك ضحكت وقولتلها ماتخفيش بقي
قفلت معاها وانا دخلت ع ابراهيم اخويا لقيتو كان بيكلمك مرات عمو اول ماشافني قفل التلفون
وبقولو كده غلط الست دي هتضيعك واعمل حسابك لو درجاتك مش هتعجبني هندمك وخليك تطلع تشتغل وتصرف ع نفسك عشان تحس بالقرش الي بدفعو وعايزك تكمل تعليمك
قالي حاضر انا بذاكر **** قولتلها ايوه منا لسه شايفك بتذاكر وشايفك بتذاكر ليها كمان ع السلم
اعدل نفسك عشان ماعدلكش وانت حر فوق لدراستك شويه........
يـــــــــ͢ـོ͓ـــتبــــــــــــــོـ͓ـــ͢ــ؏
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
❴📖❵↵*تنسيق مشرفين مجموعة:
❴📚❵↵*قصص وروايات عالمية📚🧡
❴🧡❵↵*ننشر جميع انواع القصص والروايات العالمية
حـب🧡.
حـزن🧡.
اكشن🧡.
رعب🧡.
❴👑❵↵*أن كنت من عشاق ومدمني القصص مكانك عندنا🧡
❴🧡❵↵*رابط المجموعة للاشتراك:
https://whatsapp.com/channel/0029VadbWnd89inYkEVrpG0C
`نكت😂 مـحـتـوى تـرفـيـهـي
.https://whatsapp.com/channel/0029VadTf1pL7UVUGsosVb2R
❤️
😡
❌
👍
😮
😂
🤤
🎀
🔪
😠
47